Gjest Nilje Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Nå har jeg klart å ødelegge tre ny underbukser, fordi merkelappene gnager. Hvorfor må de plassere merkelappene rett bak? Hvorfor ikke på siden, hvor det ikke gnager? Er det bevisst hvor merkelappen skal sitte? 0 Siter
Gjest smakssak Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 ''Hvorfor må de plassere merkelappene rett bak? Hvorfor ikke på siden, hvor det ikke gnager?'' Kanskje fordi alle ikke er som deg? Jeg synes merkelapper på siden plager meg mye mer enn merkelappene bak. Kanskje har de som en gang fant ut hvor merkelappen skal sitte sammen problem ;-) Men når det er sagt så finnes det jo også truser med lappen på siden. Det vet jeg godt, for det er jo de jeg plages med... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Må innrømme at jeg ikke har reflektert over dette :-). Enkelte ganger klør lapper i alle slags klær og da klipper jeg rett og slett merkelappen av. 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 ''Hvorfor må de plassere merkelappene rett bak? Hvorfor ikke på siden, hvor det ikke gnager?'' Kanskje fordi alle ikke er som deg? Jeg synes merkelapper på siden plager meg mye mer enn merkelappene bak. Kanskje har de som en gang fant ut hvor merkelappen skal sitte sammen problem ;-) Men når det er sagt så finnes det jo også truser med lappen på siden. Det vet jeg godt, for det er jo de jeg plages med... Ja merkelappene er plassert bak, det er problemet. Har en bukse også som jeg lurer på om jeg må snitte opp da den gnager så immari. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Klipp den av før du begynner å bruke trusa da. 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Klipp den av før du begynner å bruke trusa da. Det har jeg gjort, og klart å ødelegge trusene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Det har jeg gjort, og klart å ødelegge trusene. Da må du være mer forsiktig med saksa. Om du klipper helt opp i kanten, men ikke i selve trusestoffet så går den jo ikke istykker. 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Bruk trusa på vranga. God ide! får begynne med det nå. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Jeg blir også helt tussete av sånne merkelapper som stikker og gnager, så jeg klipper konsevent vekk alle lapper på tøyet før jeg bruker det. Spesielt olabukselapper, og lapper i nakken på gensere syns jeg er ille. Spesielt fæle er de som er sydd fast helt rundt, de har ofte noen spisse hjørner som stikker. Klippe, klippe, klippe. Og så finner jeg noen ganger ut at "ooophs" den genseren tålte ikke 60 grader gitt!! Men det får man bare ta med på kjøpet når man skal være så ømskinnet. Mannen min er enda verre enn meg. For han napper vekk sånne irriterende lapper, og jeg har ikke tall på hvor mange t-skjorter han har ødelagt fordi han har dratt i lappen. 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Jeg blir også helt tussete av sånne merkelapper som stikker og gnager, så jeg klipper konsevent vekk alle lapper på tøyet før jeg bruker det. Spesielt olabukselapper, og lapper i nakken på gensere syns jeg er ille. Spesielt fæle er de som er sydd fast helt rundt, de har ofte noen spisse hjørner som stikker. Klippe, klippe, klippe. Og så finner jeg noen ganger ut at "ooophs" den genseren tålte ikke 60 grader gitt!! Men det får man bare ta med på kjøpet når man skal være så ømskinnet. Mannen min er enda verre enn meg. For han napper vekk sånne irriterende lapper, og jeg har ikke tall på hvor mange t-skjorter han har ødelagt fordi han har dratt i lappen. Kanskje en bedre løsning er å bruke plaster evnt gnagsårplaster? Da slipper man å klippe bort lappene. 0 Siter
Sør Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Hei, Hvorfor tror du Superman har underbuksen på utsiden? Med vennlig hilsen 0 Siter
fyrlykt Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Da må du være mer forsiktig med saksa. Om du klipper helt opp i kanten, men ikke i selve trusestoffet så går den jo ikke istykker. Det er ofte disse lappene er sydd i selve sømmen, så man må ødelegge plagget for å få de av. 0 Siter
morsan Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Hei, Hvorfor tror du Superman har underbuksen på utsiden? Med vennlig hilsen *fnis* Da er han kanskje ikke så dum likevel!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Det er ofte disse lappene er sydd i selve sømmen, så man må ødelegge plagget for å få de av. Det holder vel med å klippe helt inntil sømmen? Om det blir sittende igjen en mm av lappen går vel greit? 0 Siter
Orio Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Hei, Hvorfor tror du Superman har underbuksen på utsiden? Med vennlig hilsen Det er grunnen, ja. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Du de der lappene irriterer jeg meg over jeg også. Ender med at jeg sitter med spretteren på de fleste plagg. Ekkelt med de i nakken også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.