Gå til innhold

blir gal av merkelapper som gnager!

Anbefalte innlegg

Gjest Nilje
Skrevet

Nå har jeg klart å ødelegge tre ny underbukser, fordi merkelappene gnager. Hvorfor må de plassere merkelappene rett bak? Hvorfor ikke på siden, hvor det ikke gnager? Er det bevisst hvor merkelappen skal sitte?

Gjest smakssak
Skrevet

''Hvorfor må de plassere merkelappene rett bak? Hvorfor ikke på siden, hvor det ikke gnager?''

Kanskje fordi alle ikke er som deg? Jeg synes merkelapper på siden plager meg mye mer enn merkelappene bak. Kanskje har de som en gang fant ut hvor merkelappen skal sitte sammen problem ;-) Men når det er sagt så finnes det jo også truser med lappen på siden. Det vet jeg godt, for det er jo de jeg plages med...

Gjest Elextra
Skrevet

Må innrømme at jeg ikke har reflektert over dette :-).

Enkelte ganger klør lapper i alle slags klær og da klipper jeg rett og slett merkelappen av.

Gjest Nilje
Skrevet

''Hvorfor må de plassere merkelappene rett bak? Hvorfor ikke på siden, hvor det ikke gnager?''

Kanskje fordi alle ikke er som deg? Jeg synes merkelapper på siden plager meg mye mer enn merkelappene bak. Kanskje har de som en gang fant ut hvor merkelappen skal sitte sammen problem ;-) Men når det er sagt så finnes det jo også truser med lappen på siden. Det vet jeg godt, for det er jo de jeg plages med...

Ja merkelappene er plassert bak, det er problemet. Har en bukse også som jeg lurer på om jeg må snitte opp da den gnager så immari.

Skrevet

Klipp den av før du begynner å bruke trusa da.

Gjest Nilje
Skrevet

Klipp den av før du begynner å bruke trusa da.

Det har jeg gjort, og klart å ødelegge trusene.

Skrevet

Det har jeg gjort, og klart å ødelegge trusene.

Da må du være mer forsiktig med saksa. Om du klipper helt opp i kanten, men ikke i selve trusestoffet så går den jo ikke istykker.

Gjest Nilje
Skrevet

Bruk trusa på vranga.

God ide! får begynne med det nå.

Gjest majas mamma
Skrevet

Jeg blir også helt tussete av sånne merkelapper som stikker og gnager, så jeg klipper konsevent vekk alle lapper på tøyet før jeg bruker det. Spesielt olabukselapper, og lapper i nakken på gensere syns jeg er ille. Spesielt fæle er de som er sydd fast helt rundt, de har ofte noen spisse hjørner som stikker. Klippe, klippe, klippe. Og så finner jeg noen ganger ut at "ooophs" den genseren tålte ikke 60 grader gitt!! Men det får man bare ta med på kjøpet når man skal være så ømskinnet. Mannen min er enda verre enn meg. For han napper vekk sånne irriterende lapper, og jeg har ikke tall på hvor mange t-skjorter han har ødelagt fordi han har dratt i lappen.

Gjest Nilje
Skrevet

Jeg blir også helt tussete av sånne merkelapper som stikker og gnager, så jeg klipper konsevent vekk alle lapper på tøyet før jeg bruker det. Spesielt olabukselapper, og lapper i nakken på gensere syns jeg er ille. Spesielt fæle er de som er sydd fast helt rundt, de har ofte noen spisse hjørner som stikker. Klippe, klippe, klippe. Og så finner jeg noen ganger ut at "ooophs" den genseren tålte ikke 60 grader gitt!! Men det får man bare ta med på kjøpet når man skal være så ømskinnet. Mannen min er enda verre enn meg. For han napper vekk sånne irriterende lapper, og jeg har ikke tall på hvor mange t-skjorter han har ødelagt fordi han har dratt i lappen.

Kanskje en bedre løsning er å bruke plaster evnt gnagsårplaster? Da slipper man å klippe bort lappene.

Skrevet

Hei,

Hvorfor tror du Superman har underbuksen på utsiden?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Da må du være mer forsiktig med saksa. Om du klipper helt opp i kanten, men ikke i selve trusestoffet så går den jo ikke istykker.

Det er ofte disse lappene er sydd i selve sømmen, så man må ødelegge plagget for å få de av.

Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

*fnis* Da er han kanskje ikke så dum likevel!!

Skrevet

Det er ofte disse lappene er sydd i selve sømmen, så man må ødelegge plagget for å få de av.

Det holder vel med å klippe helt inntil sømmen? Om det blir sittende igjen en mm av lappen går vel greit?

Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

Det er grunnen, ja.

Skrevet

Du de der lappene irriterer jeg meg over jeg også. Ender med at jeg sitter med spretteren på de fleste plagg. Ekkelt med de i nakken også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...