Gjest sukkersøtis Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Ehh.....Altså, jeg skal negrense FB profilen min for enkelte venner, så ser jeg at det står at jeg må legge til venner på denne "vennelista" da. Men er det de vennene som jeg IKKE vil skal se alt jeg skal legge til? Eller er det de vennene som KAN få se alt som jeg legger til? Forstod ikke helt det der jeg.Men hvordan skjuler jeg noe av profilen min for enkelte da egentlig? Kloke hoder med god kunnskap? ) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Du kan gjøre begge deler. Lag en liste, f.eks "limited" der du setter opp de du ikke vil skal se enkelte ting. Så må du sette opp begrensningene for hva som inngår i hva limited-gruppen skal få se. Evt kan du lage en liste med de vennene du vil skal få se mer enn resten. Du kan f.eks legge inn bilder som kun utvalgte skal få se. En ting er å lage listene, en annen er å definere hva de på listene skal få se. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.