Gå til innhold

noe som hjelper mot munnskål?

Anbefalte innlegg

Gjest munnskål
Skrevet

disse hvite blemmene under leppa og tunga som svir noe j...bare tunga kommer borti

hva funker?

Skrevet

Apoteket har noe munnskyllevann som hjelper litt med å dempe irritasjon ved utbrudd. For guttungen hadde det veldig god forebyggende effekt da han byttet ut annen tannkrem med Zendium. Så! Det var dagens reklame!

Skrevet

Corsodyl munnskyll. Tannkrem med mindre skummemiddel.

Hør på apotek.

Gjest nyter livet uten dem
Skrevet

Etter at jeg begynte på et kosthold uten sukker har jeg blitt helt kvitt dem, og jeg hadde dem ganske ofte før for å si det mildt.

Gjest Melis34
Skrevet

Apoteket har noe munnskyllevann som hjelper litt med å dempe irritasjon ved utbrudd. For guttungen hadde det veldig god forebyggende effekt da han byttet ut annen tannkrem med Zendium. Så! Det var dagens reklame!

Kanskje det hjelper med Aftamed Gel? fåes på apotek og er for blemmer og munnskåld i munnen.

Gjest Munnskål
Skrevet

Etter at jeg begynte på et kosthold uten sukker har jeg blitt helt kvitt dem, og jeg hadde dem ganske ofte før for å si det mildt.

Jeg synes at et kosthold uten sukker er en ganske drøy pris å betale for å ikke få munnskål. Da vil jeg heller ha munnskal i blant.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg vet hva som kan hjelpe forebyggende, det er å bytte tannkrem til Zendium. Denne er uten såpe, og dermed mister ikke munnen sitt naturlige fettlag.

Jeg fikk det så mye bedre etter at jeg konsekvent gikk over til Zendium.

Corsodyl brukte jeg før når jeg hadde det, men det er også ett annet produkt som skal hjelpe, jeg har ikke prøvd det selv. tror det er dette:

http://www.tsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/tsa/Products/206764

Apoteket kan sikkert hjelpe deg.

Skrevet

Jeg har samme problemet som deg. Corsydol munnskyll hjelper, de er borte i løpet av et par dager! Men ikke bruk det for lenge av gangen, da kan du få et belegg på tennene som er vanskelig å få bort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...