Gå til innhold

Når du koser deg, hva gjør du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Hvis jeg har god tid, liker jeg å tappe vann i badekaret og ha med ei god bok :-) Har i skum eller olje. Hvis jeg virkelig legger til rette, så tenner jeg stearinglys rundt badekaret, men det er nå lenge siden jeg har gjort.

Har sjelden tid helt for meg selv.

Men skal jeg kose meg alene, tar jeg gjerne 1-2 glass vin, leser ei bok, dol'er eller ser på en god film eller en serie på tv. Eller setter meg i sola hvs det er på dagtid jeg har tid alene.

Mmmmm - høres helt nydelig ut å ha noen timer alene!

Mary Poppins

Jeg storkoser meg faktisk i mitt eget selskao :-)

Jeg pleier å ta en lang og deilig dusj, smører inn hele kroppen med bodylotion, og pleier neglene mine. Så surfer jeg gjerne litt på nettet, ser en film, lager noe godt å spise, drikker vin evnt lager meg en god smoothie. Når det nærmer seg leggetid tar jeg gjerne frem boken jeg leser.

Jeg kjeder meg svært sjeldent :)

Jeg finner meg en god bok, en kopp te, en sofa og et pledd. Evt setter meg ut i sola.

Jeg får sjelden sitte i fred da, så et par timer alene for meg selv er skikkelig luksus.

Jeg kan godt kose meg sammen med ungene også. Se en film sammen eller jeg leser for dem, eller vi spiller sammen, eller går på skitur sammen....

Gjest Elextra

Hvis jeg har god tid, liker jeg å tappe vann i badekaret og ha med ei god bok :-) Har i skum eller olje. Hvis jeg virkelig legger til rette, så tenner jeg stearinglys rundt badekaret, men det er nå lenge siden jeg har gjort.

Har sjelden tid helt for meg selv.

Men skal jeg kose meg alene, tar jeg gjerne 1-2 glass vin, leser ei bok, dol'er eller ser på en god film eller en serie på tv. Eller setter meg i sola hvs det er på dagtid jeg har tid alene.

Mmmmm - høres helt nydelig ut å ha noen timer alene!

''Eller setter meg i sola hvs det er på dagtid jeg har tid alene.''

Øh, er det mulig å ha tid alene på dagtid uten at det er fordi det er noe viktig en må få unna? ;P

Annonse

Øh, er det mulig å ha tid alene på dagtid uten at det er fordi det er noe viktig en må få unna? ;P

Det er da folk som jobber f.eks turnus eller har kveldsjobbing som har fri på dagtid vet du :-)

Gjest prust

Vel.... jeg var hjemme med sykt barn mandag og tirsdag - og da satte jeg meg ut en halvtime på mandag i sola. Tirsdag var jeg like slapp og tufs som jenta...

Forrige tirsdag var jeg hjemme selv pga vondt i kjeven, og da satt jeg faktisk ute i sola i halvannen time :-)

Og i helga satte jeg meg ut i sola og med ei bok etterat vi hadde kommet fra skitur og før det ble for kaldt :-)

Så det går an - men det er ikke ofte jeg får det til - selv om det var noen ganger akkurat den siste uka....

Gjest prust

Det er da folk som jobber f.eks turnus eller har kveldsjobbing som har fri på dagtid vet du :-)

Ja - når sola skinner og jeg sitter inne på et kontor dag ut og dag inn, kjennes det deilig ut med turnusjobb ja....

men det hadde sikkert ikke passet meg over tid....

Jeg har blitt så gammel at jeg nyter i fulle drag stillhet og ro. :o)

Jeg skrev vel et innlegg på dol for noen uker siden hvor det var søndag, ungene var hos faren så det var bare kjæresten og meg, vi satt i hver vår godstol og det var sol ute, vi hadde ikke tv'n på så det var helt stille, alt som hørtes var tikkingen fra kaminuret. Vi leste hver vår bok og jeg hadde en koppp te og var innimellom på dol med laptopen på fanget.

O'lykke. :o)

Gjest Nickløsheletia

Jeg har blitt så gammel at jeg nyter i fulle drag stillhet og ro. :o)

Jeg skrev vel et innlegg på dol for noen uker siden hvor det var søndag, ungene var hos faren så det var bare kjæresten og meg, vi satt i hver vår godstol og det var sol ute, vi hadde ikke tv'n på så det var helt stille, alt som hørtes var tikkingen fra kaminuret. Vi leste hver vår bok og jeg hadde en koppp te og var innimellom på dol med laptopen på fanget.

O'lykke. :o)

Maa smile av innlegget ditt. Synes jeg ser dere)))

Det hadde vaert uhoert for mannen min aa bruke en soendag i godstolen, hvis det attpatil var finvaer. Da maate han ha vaert syk, tror jeg))

Gjest Det er deilig å kose seg

Det er mange måter jeg koser meg på, men en stor favoritt er:

God film på tv, gjerne action med biler og spreke mennesker, eller actionhumor, el skikkelige eventyrfilmer som Harry Potter ol. Poenget er at det skal være urealistisk for meg, da bruker jeg ikke hjernen og tenker og vurderer men kan bare la meg flyte med :)

Så en boks vanlig Pringles

En halvliter sur brus og en flaske vin

Da storkoser jeg meg :)

Annonse

Maa smile av innlegget ditt. Synes jeg ser dere)))

Det hadde vaert uhoert for mannen min aa bruke en soendag i godstolen, hvis det attpatil var finvaer. Da maate han ha vaert syk, tror jeg))

Hvis jeg ikke husker helt feil var det antagelig sprengkaldt ute, det blir gjerne ned mot -20 der. :o)

Gjest Istapp

En god bok og en kopp te. Ellers koser vi oss på lørdagene,lager noe god mat og lar tv unerholde oss. Så blir det godis og brus etter maten,da slapper vi godt av og nyter kvelden :-)

Ellers koser jeg meg ofte i mitt eget selskap,når det er helt stille i huset. Bare nyter å være alene.

Gjest Shira :o)

Når jeg drar pelsspleddet mitt over meg, enten i godstolen eller på sofaen, det er stille, dvs de andre er ikke her og "tyter". Noe godt og drikke, det kan være alt fra vin til god eplesaft, og en god bok, eller noe på tv jeg liker å se.

Får jeg tilgang til badekar (har dessverre ikke hjemme selv akkurat nå), skumbad, en bok, gjerne noe smågodt, da koser jeg meg.

Gå på kafè med en venn, skravle om løst og fast, da koser jeg meg.

Rusle rundt og handle litt, kikke litt, gjerne sette meg ned på en benk ute med en kopp kaffe, da koser jeg meg. Dette både alene og sammen med en venn eller to.

Hva liker du å gjøre? Jeg liker å gå tur, det får jeg dessverre ikke gjort nå, men jeg koser meg når jeg går alene, musikk på ørene jeg liker. Halve kosen er når jeg kommer hjem, drikker en kopp kaffe og bare kjenner at jeg slapper av.

Lage god mat, be venner, spise og kose oss sammen, da koser jeg meg.

He he, jeg er ganske god på å kose meg jeg.

Gjest Elextra

Vel.... jeg var hjemme med sykt barn mandag og tirsdag - og da satte jeg meg ut en halvtime på mandag i sola. Tirsdag var jeg like slapp og tufs som jenta...

Forrige tirsdag var jeg hjemme selv pga vondt i kjeven, og da satt jeg faktisk ute i sola i halvannen time :-)

Og i helga satte jeg meg ut i sola og med ei bok etterat vi hadde kommet fra skitur og før det ble for kaldt :-)

Så det går an - men det er ikke ofte jeg får det til - selv om det var noen ganger akkurat den siste uka....

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...