Gjest efexora Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Er det mulig? Jeg mener at noen sa at det var mulig men på FB sine hjelpesider står det at det ikke er mulig. Har dere klart det? 0 Siter
Gjest bomdidibombom Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har gjort det, så det er mulig. Huske ikke helt hvordan jeg gjorde det, men tror jeg søkte opp den personen jeg hadde sendt venneforespørsel til. Da kom det opp at jeg hadde sendt venneforespørsel. Det var bare å trykke "slett" (krysset) og så var venneforespørselen borte. 0 Siter
Gjest efexora Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har gjort det, så det er mulig. Huske ikke helt hvordan jeg gjorde det, men tror jeg søkte opp den personen jeg hadde sendt venneforespørsel til. Da kom det opp at jeg hadde sendt venneforespørsel. Det var bare å trykke "slett" (krysset) og så var venneforespørselen borte. finner ingen slettefunksjon 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Hvis du går inn på dine venner,finner du forespørselen der og kan slette. Eller du kan skrive personens navn,så kommer navnet opp og du kan slette. 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Hvis du går inn på dine venner,finner du forespørselen der og kan slette. Eller du kan skrive personens navn,så kommer navnet opp og du kan slette. er det noen mulighet for at denne funksjonen kan ha blitt slettet? 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Hvis du går inn på dine venner,finner du forespørselen der og kan slette. Eller du kan skrive personens navn,så kommer navnet opp og du kan slette. Jeg får det heller ikke til. Tror du jeg kan få det inn med teskje? 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Jeg får det heller ikke til. Tror du jeg kan få det inn med teskje? Bare skriv personens navn i søkefeltet du,så kommer det opp. Da kan du slette. 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Bare skriv personens navn i søkefeltet du,så kommer det opp. Da kan du slette. jeg får fremdeles ingenting opp, skal det komme et kryss? 0 Siter
Axcia Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4315627 Her ble det grundig besvart. 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 jeg får fremdeles ingenting opp, skal det komme et kryss? Hm,jeg vet sannelig ikke... Håper noen andre kan hjelpe :-) 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4315627 Her ble det grundig besvart. Nå fikk jeg det endelig til. Men er det en ny funksjon mon tro? Siden det står at det ikke er mulig i hjelp-funksjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.