Gå til innhold

synes dere "Otto helt privat" er morsomt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha møtt mannen på byen noen ganger, er det få ting som framstår som morsomt med den mannen...

Skrevet

Nei,han er ikke morsom i det hele tatt.For meg er det noe med hele vesenet hans som jeg bare ikke liker egentlig.Verken i dette programmet eller andre programmer han er med i.

Gjest prust
Skrevet

Orket ikke kikke på det en gang....

Synes det er så mange elendige programmer på tv - og hvis jeg først skal kikke på noe, så er det absolutt ikke Otto Jespersen!

Gjest firepile
Skrevet

Han begynner å bli litt oppbrukt nå. Men Revolvermagasinet var genialt:

Skrevet

Det er mange år siden jeg syntes OJ var morsom.

Gjest Naiv super
Skrevet

Etter å ha møtt mannen på byen noen ganger, er det få ting som framstår som morsomt med den mannen...

Har du sett alle tingene??

Gjest Istapp
Skrevet

Har ikke sett på det en gang,synes rett og slett han er frekk.

Skrevet

Jeg synes det var ganske fornøyelig :-) Og de som tror at han avslører privatlivet sitt, tar feil.

Det er ikke samboeren hans som spiller samboeren, neppe hans egen datter heller.

Alle kan ikke være like. Og OJ er ikke A4. Det er mange jeg har møtt på byen, som jeg ikke har likt, men når jeg er blitt bedre kjent så viste det seg at det var super trivelige folk.

Hmmm.. Janteloven ute å går på DOL?

Skrevet

Jeg synes det var ganske fornøyelig :-) Og de som tror at han avslører privatlivet sitt, tar feil.

Det er ikke samboeren hans som spiller samboeren, neppe hans egen datter heller.

Alle kan ikke være like. Og OJ er ikke A4. Det er mange jeg har møtt på byen, som jeg ikke har likt, men når jeg er blitt bedre kjent så viste det seg at det var super trivelige folk.

Hmmm.. Janteloven ute å går på DOL?

''Hmmm.. Janteloven ute å går på DOL?''

At jeg ikke synes OJ er det minste morsom har ingenting med Janteloven å gjøre, det er bare ikke min form for humor.

Skrevet

''Hmmm.. Janteloven ute å går på DOL?''

At jeg ikke synes OJ er det minste morsom har ingenting med Janteloven å gjøre, det er bare ikke min form for humor.

Nå var det ikke ditt innlegg jeg svarte på heller da.

Skrevet

Jeg har likt mange av showene hans, men dette siste syns jeg ikke var særlig morsomt, nei. Birger-karakteren er ofte morsom, men resten var bare sånn passe. For ordens skyld, showet er skuespill med skuespillere, ikke hans privatliv.

Skrevet

Akkurat denne serien er morsom, litt tørrvittig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...