Gjest Lisbeth Salander Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Amerikanerene skal lage ny versjon av Milleniumtrilogien: http://nrk.no/nyheter/kultur/1.7043305 Hva syns dere om kandidaten til å spille Salander? Litt for snill? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Aner ingenting om henne - men hvorfor i huleste kan ikke bare amreikanerne se på den svenske filmen????? 0 Siter
morsan Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Aner ingenting om henne - men hvorfor i huleste kan ikke bare amreikanerne se på den svenske filmen????? What else is new? ;-) Det er jo bare slik det "er" - de lager sine egne versjoner av utenlandske filmer. Jeg husker at dette skjedde både med den franske versjonen av tre menn og en baby, og det skjedde også med Gaups "Hodet over vannet". 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Utifra det bildet synes jeg ikke hun passer i det hele tatt. Lisbeth Salander skal ha mye mer markante og skarpe trekk, pluss at hun skal jo være ganske pen. Hun som vurderes i den amerikanske filmen var ingen av delene (min mening kun uifra det ene bildet). Jeg synes Noomi Rapace var perfekt som Lisbeth Salander. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 What else is new? ;-) Det er jo bare slik det "er" - de lager sine egne versjoner av utenlandske filmer. Jeg husker at dette skjedde både med den franske versjonen av tre menn og en baby, og det skjedde også med Gaups "Hodet over vannet". Laget de en amreikansk versjon av Hodet over vannet??? He - he - jeg vet godt hvem hun er hun som hadde hovedrollen i den norske utgaven :-) 0 Siter
Gjest kolebra Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Husker dette ble diskutert da det ble avgjort at Noomi Rapace skulle spille Lisbeth Salander. Det var da lagt ut bilde av henne slik hun ser ut i virkeligheten, med langt mørkt hår og naturlig fint sminket. Mange mente hun var for pen. Da hun var verdig sminket, klippet og kledd som Lisbeth, var nok derimot de fleste enige om at hun passet perfekt. Konkusjonen er vel at med riktig sminke og styling, så kan nok også denne kandidaten bli en Lisbeth. 0 Siter
Gjest kolebra Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Utifra det bildet synes jeg ikke hun passer i det hele tatt. Lisbeth Salander skal ha mye mer markante og skarpe trekk, pluss at hun skal jo være ganske pen. Hun som vurderes i den amerikanske filmen var ingen av delene (min mening kun uifra det ene bildet). Jeg synes Noomi Rapace var perfekt som Lisbeth Salander. Lisbeth Salander var IKKE skildret som spesielt pen i boka. Bare veldig "typete" og med noen trekk som var vanskelig å sette fingen på om var pene eller ikke. Sånn sett så var egentlig Noomi Rapace litt for pen etter min mening. Men etter styling passet hun allikevel ganske bra til denne rollen. 0 Siter
morsan Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Laget de en amreikansk versjon av Hodet over vannet??? He - he - jeg vet godt hvem hun er hun som hadde hovedrollen i den norske utgaven :-) http://en.wikipedia.org/wiki/Head_Above_Water 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Lisbeth Salander var IKKE skildret som spesielt pen i boka. Bare veldig "typete" og med noen trekk som var vanskelig å sette fingen på om var pene eller ikke. Sånn sett så var egentlig Noomi Rapace litt for pen etter min mening. Men etter styling passet hun allikevel ganske bra til denne rollen. Vel, man tolker tydeligvis ting på forskjellige måter. Jeg satt i hvert fall igjen med en følelse av at hun hadde ganske pene trekk.. 0 Siter
Spirello Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Det er bare en Lisbeth Salander etter min mening, og det er i hvert fall ikke henne! Selvfølgelig må de lage en amerikansk versjon.. de kan jo ikke se på svensk de nei... For svenske og norske ser jo aldri amerikanske filmer.. neida.. blir irritert over amerikanere. Alt må på amerikansk ellers er det ikke bra nok. Synes ikke de skulle fått lov. 0 Siter
Gjest Filmelskeren Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Synst du hun ser snill ut ? Hun ser jo ut som jævelen selv. Perfekt til en slik rolle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.