Gå til innhold

å bli avvist av en du er forelsket i..

Anbefalte innlegg

Gjest love really hurts
Skrevet

Vet ikke om jeg skulle legge innlegget inn her eller på psykiatri. Må bare dele tankene. Jeg synes det er fryktelig vondt.

Ble forelsket i en fyr som jeg ikke i gruppeterapi med. Da vi ble ferdige med gruppa så snakket vi om å ta en kaffe sammen og prate. Det ble aldri noe av. Jeg sendte flere sms'er men han sa at han var opptatt med andre ting og orket ikke. Så sendte jeg noen andre sms'er og fikk ikke svar.

Så tok jeg mot til meg i dag og spurte om han var interessert i kontakt eller ikke. Da fikk jeg til svar at han bare prioriterte sine nærmeste nå, og var ikke interessert i kontakt. Jeg svarte at jeg var glad for ærligheten. Så slettet jeg han fra kontaktene mine.

Men det er så fryktelig vondt. Jeg føler meg så veldig avvist. Og jeg lurer på hvorfor jeg var så forelsket i han. Han er jo en skikkelig slabbadask som ikke gidder å arbeide og bor på en hytte borti gokk uten innlagt strøm og utedo. Men det var noe med han som gjorde meg så betatt og jeg håpet virkelig at vi kunne finne tonen enten som venner eller som kjærester.

Nå er alt bare forferdelig vondt i kveld. Har dere noen trøstende ord? Vet sånt går over men....hvorfor må det føles så vondt å bli avvist?

hidi, the scorpion
Skrevet

Han er overhodet ikke interessert i deg, dessverre;)

Gjest love really hurts
Skrevet

det har jeg forstått, men vondt gjør det dog...

hidi, the scorpion
Skrevet

det har jeg forstått, men vondt gjør det dog...

Klart det gjør!

Det finnes heldigvis flere menn;)

Gjest love really hurts
Skrevet

Klart det gjør!

Det finnes heldigvis flere menn;)

Hvorfor er alle de jeg blir forelsket i opptatt eller uinteressert mens jeg får masse tilbud fra fyrer jeg ikke er interessert i?

Gjest Elextra
Skrevet

Det er alltid vondt å bli avvist, aller mest vondt gjør det å bli avvist av den man er glad i, og kanskje er du også ekstra sårbar nå.

Eneste som hjelper er egentlig tid og visshet og om at det går over :/.

Gjest love really hurts
Skrevet

Det er alltid vondt å bli avvist, aller mest vondt gjør det å bli avvist av den man er glad i, og kanskje er du også ekstra sårbar nå.

Eneste som hjelper er egentlig tid og visshet og om at det går over :/.

Det som gjør det ekstra vondt er at han er en god venn av min venninne. Hun er lesbisk da, så det er ikke snakk om noe forhold mellom dem. Men det er vondt at han vil ha kontakt med henne og ikke meg.

kunne ønske man kunne slette opplevelser og følelser fra minnet. Jeg har hørt at elektrosjokk kan gi hukommelsesproblemer en stund. kanskje det er det jeg trenger ? ;)

Gjest erler
Skrevet

Han kan da være interessert eller foreldsket selv om han ønsker å bryte kontakten. Han sliter med sikkert mye med flere problemer og føler kanskje at han ikke greier å gi henne det han føler han må gi for å være i et forhold.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvorfor er alle de jeg blir forelsket i opptatt eller uinteressert mens jeg får masse tilbud fra fyrer jeg ikke er interessert i?

''Hvorfor er alle de jeg blir forelsket i opptatt eller uinteressert mens jeg får masse tilbud fra fyrer jeg ikke er interessert i?''

Det der tror jeg alle har opplevd en eller flere ganger. "Den jeg vil ha, vil ikke ha meg, mens den som vil ha meg, vil ikke jeg ha." Det skyldes flere ting, blant annet uflaks. Men også jaktinstinktet slår til. Det uoppnåelige er nå en gang mye mer spennende enn det man får servert i fanget. Det betyr ikke at den man ikke får er noe bedre enn den som står der klar for oss, det bare føles sånn.

Prøv å tenke over det neste gang du får en beiler, så kanskje du opplever at nettopp han er drømmemannen. Lykke til!

Gjest erler
Skrevet

Tipper at han avviser kontakten mest pga sine problemer. Det er ikke så uvanlig at man vil ha orden på livet sitt før en går inn i et forhold. Men det kan jo hende at han ikke føler noe men det trenger absolutt heller ikke bety noe sånnt. Kanskje han er stolt men deppa. Kanskje han føler seg litt mindreverdig som mann siden han ikke har noe jobb. Kanskje du heller skal prøve å ta kontakt når han ting ordner seg?

Gjest love really hurts
Skrevet

Tipper at han avviser kontakten mest pga sine problemer. Det er ikke så uvanlig at man vil ha orden på livet sitt før en går inn i et forhold. Men det kan jo hende at han ikke føler noe men det trenger absolutt heller ikke bety noe sånnt. Kanskje han er stolt men deppa. Kanskje han føler seg litt mindreverdig som mann siden han ikke har noe jobb. Kanskje du heller skal prøve å ta kontakt når han ting ordner seg?

Det var ikke snakk om et forhold her i første omgang. Jeg bare lurte på om han var interessert å ha kontakt med meg. Når han da svarer " jeg ønsker ikke kontakt" så tolker ikke jeg det sånn at han vil ha kontakt med meg på et senere tidspunkt. Nå føler jeg at jeg har mast på han med mine meldinger. Og jeg vil ikke sende enda flere smser om en stund. Da får han eventuelt ta kontakt selv. Det går på min stolthet også.

Gjest love really hurts
Skrevet

Han kan da være interessert eller foreldsket selv om han ønsker å bryte kontakten. Han sliter med sikkert mye med flere problemer og føler kanskje at han ikke greier å gi henne det han føler han må gi for å være i et forhold.

Det var vel i første omgang snakk om å ta en kaffe sammen og mimre litt fra gruppetiden. *Det er langt fra det til å innlede et forhold. Hvis han ikke vil det en gang så tolker jeg det dithen at han faktisk ikke er interessert. Desverre.

Skrevet

Det der er pyton. :o( Har selv stått i dusjen og hylt og grått og slått i veggen av samme grunn.

Men det går over, selv om det er tungt og pyton i dag så venter det deg noe bedre lengre frem. *klem*

Gjest Lykke til videre
Skrevet

Det blir jo en veldig spesiell stemning i slike samtalegrupper da! Har gått i en selv, det er fort gjort å få følelser for de av annet kjønn, hvis de er forståelsesfulle. En kan fort forveksle omsorg med forelskelse.Når begge er i en sårbar fase er det nok lurest å ikke inngå noe forhold. Problemene kan doble seg. Kanskje treffer du han om noen år, når ting har roet seg for dere begge. Kanskje han ikke er så fristende for deg heller da.

Gjest love really hurts
Skrevet

Det blir jo en veldig spesiell stemning i slike samtalegrupper da! Har gått i en selv, det er fort gjort å få følelser for de av annet kjønn, hvis de er forståelsesfulle. En kan fort forveksle omsorg med forelskelse.Når begge er i en sårbar fase er det nok lurest å ikke inngå noe forhold. Problemene kan doble seg. Kanskje treffer du han om noen år, når ting har roet seg for dere begge. Kanskje han ikke er så fristende for deg heller da.

greia var at jeg faktisk møtte han før vi begynte i gruppeterapi, da var jeg ikke klar over at jeg kom til å begynne i gruppa hans, Så den forelskelsen startet faktisk før gruppeterapien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...