tuppada Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Skriver her på åpen da jeg føler det er her folk flest svarer. Tok MR av hodet da jeg følte at noe ikke stemte, det går på at jeg knekker i knærne,mye vondt i hodet(akkurat som om det går et lyn igjennom høyre tinning), dårlig søvn, mase drømmer(mareritt), våkner mange ganger om natta. De fant da 3 cyster i hodet mitt, 2 var medfødt og den tredje skal sjekkes igjen om ETT ÅR!! De skal ta søvn undersøkelser av meg på sykehuset, men bryr seg ikke videre om den tredje cysten. Får litt angst ang den 3 cysta kjenner jeg..den ligger i tinningen, og det er jo akkurat der jeg har vondt. Spørsmålet mitt er: er det normalt med 3 cyster i hodet? Burde de ikke ta prøver av den 3 cysta,for å sjekke at den ikke er farlig. Tenker på hvor mye den faktisk kan vokse på ett år osv. Blir glad for noen tilbakemeldinger/ erfaringer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344495-cyster-i-hodet-noen-med-erfaring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.