Gå til innhold

Ullundertøy som ikke klør - YES! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husets 9-åring har ullfobi. Men som den DOL-mora jeg er, så har jeg kjøpt det meste, og prøvd det meste. ;-) Han "bor" jo ute, og det er ikke kjekt med lettkledde unger når kvikksølvet kryper nedover. Han har endelig opplevd å fryse skikkelig, og fant ut at det var fælt.

Devold sitt liker han ikke. Det sies å ikke klø, men han får noia.

Cubus med bomull innside kan til nød gå an.

For ei stund siden kjøpte jeg dette til ham: HH Lifa Warm - finnes til små barn, større barn og voksne.

http://www.xxl.no/barnas-xxl/klaer-til-barna/undertoey/kids-hh-warm-set-1044980

Det er deilig mot huden, han blir ikke klam, og holder seg varm. Så genialt at jeg bare måtte si det til dere ;-)

Jeg leste på eska at det var best i test i fjor/forifjor (?) Vel verdt pengene.

Skrevet

Safa, på Bogerud Tekstil klør ikke. Der har de trøyer, stilong og sokker. God kvalitet til en konkurransedyktig pris :o)

Skrevet

Safa, på Bogerud Tekstil klør ikke. Der har de trøyer, stilong og sokker. God kvalitet til en konkurransedyktig pris :o)

Etter å ha prøvd sokker av det merket, holder jeg meg langt unna alt fra Safa.

Ikke bor jeg i Oslo, heller...

Gjest Reklamesnik
Skrevet

Det der kaller jeg ren reklame. Om du ikke er sponset av Helly Hansen, burde du tipse dem;-)

Skrevet

Det der kaller jeg ren reklame. Om du ikke er sponset av Helly Hansen, burde du tipse dem;-)

Da er vel all omtale av produkter reklame da? Når vi diskuterer parkdresser, biler og forskjellige barnevognmerker..

Tenkte kanskje dette var til nytte for noen av de som synes at ull klør.

Gjest verinoca
Skrevet

Prøvd Ullundertøyet til Apotek 1? Kjempemykt. Ikke dyrt heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...