Axcia Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Husets 9-åring har ullfobi. Men som den DOL-mora jeg er, så har jeg kjøpt det meste, og prøvd det meste. ;-) Han "bor" jo ute, og det er ikke kjekt med lettkledde unger når kvikksølvet kryper nedover. Han har endelig opplevd å fryse skikkelig, og fant ut at det var fælt. Devold sitt liker han ikke. Det sies å ikke klø, men han får noia. Cubus med bomull innside kan til nød gå an. For ei stund siden kjøpte jeg dette til ham: HH Lifa Warm - finnes til små barn, større barn og voksne. http://www.xxl.no/barnas-xxl/klaer-til-barna/undertoey/kids-hh-warm-set-1044980 Det er deilig mot huden, han blir ikke klam, og holder seg varm. Så genialt at jeg bare måtte si det til dere ;-) Jeg leste på eska at det var best i test i fjor/forifjor (?) Vel verdt pengene. 0 Siter
bibben Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Safa, på Bogerud Tekstil klør ikke. Der har de trøyer, stilong og sokker. God kvalitet til en konkurransedyktig pris ) 0 Siter
Axcia Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Skrevet 18. mars 2010 Safa, på Bogerud Tekstil klør ikke. Der har de trøyer, stilong og sokker. God kvalitet til en konkurransedyktig pris ) Etter å ha prøvd sokker av det merket, holder jeg meg langt unna alt fra Safa. Ikke bor jeg i Oslo, heller... 0 Siter
Gjest Reklamesnik Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Det der kaller jeg ren reklame. Om du ikke er sponset av Helly Hansen, burde du tipse dem;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Skrevet 19. mars 2010 Det der kaller jeg ren reklame. Om du ikke er sponset av Helly Hansen, burde du tipse dem;-) Da er vel all omtale av produkter reklame da? Når vi diskuterer parkdresser, biler og forskjellige barnevognmerker.. Tenkte kanskje dette var til nytte for noen av de som synes at ull klør. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Prøvd Ullundertøyet til Apotek 1? Kjempemykt. Ikke dyrt heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.