nick Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Sånn går det når kvinnfolk skal skrive om hva menn tenker og ser på. http://style.no.msn.com/sex-og-menn/galleri.aspx?cp-documentid=152457893&page=1 Det er bare en til to av seks som stemmer, resten er helt på jordet. Veska???? Himmel! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Haha Ikke en gang jeg legger merke til andre kvinners vesker... Sambo la nok merke til puppene og det generelle kroppsspråket mitt først. Deretter rumpa og leppene, muligens klærne om det var en stil han likte spesielt godt. (Det er i alle fall dette han legger merke til hos andre kvinner). Han har aldri brydd seg om neglene mine. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 *Hehe* Min kjære hadde ikke lagt merke til veska mi overhodet. Ikke med mindre den hadde John Deere-logo. ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Hva veska gjør der skjønner ikke jeg heller :-))) Jeg kan garantere at mannen min ikke hadde sett forskjell o jeg hadde en veske fra Hennes og Mauritz eller en merkeveske til 20 000 kroner 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Hahaha, så teit! Ville aldri falt meg inn å tro at en mann legger merke til veska mi. Jeg tenker knapt over veska mi selv. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 *Hehe* Min kjære hadde ikke lagt merke til veska mi overhodet. Ikke med mindre den hadde John Deere-logo. ;o) ''Ikke med mindre den hadde John Deere-logo. ;o)'' LOL - han fornekter seg ikke. 0 Siter
morsan Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Spørs vel hvilken "han" man mener, da. jan Thomas vil sikkert legge merke til veska før han ser på utringningen...;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Hahaha, så teit! Ville aldri falt meg inn å tro at en mann legger merke til veska mi. Jeg tenker knapt over veska mi selv. ''Jeg tenker knapt over veska mi selv.'' Jeg lurte alvorlig talt på hva jeg skulle finne på når minstemor slutta med vogn og jeg ikke kunne bruke stelleveska mer :-( 0 Siter
ekte nick Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Hva veska gjør der skjønner ikke jeg heller :-))) Jeg kan garantere at mannen min ikke hadde sett forskjell o jeg hadde en veske fra Hennes og Mauritz eller en merkeveske til 20 000 kroner Det ville ikke jeg heller sett forskjell på. Og jeg er jente. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Det ville ikke jeg heller sett forskjell på. Og jeg er jente. Hehe, trolig ikke jeg heller 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 ''Ikke med mindre den hadde John Deere-logo. ;o)'' LOL - han fornekter seg ikke. *hehe* Det er det jeg antar i alle fall, kan ikke se for meg noen annen veske han ville lagt merke til. ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Hehe, trolig ikke jeg heller Og hva tror du om meg? *hahahahaha* 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Hva tror du menn ser på da? Jeg går ut ifra at alle menn ikke ser på det samme. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Haha herlighet den var jo helt på bærtur.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Og hva tror du om meg? *hahahahaha* Iallefall ikke mer veskegal enn meg ;-P 0 Siter
nick Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Skrevet 20. mars 2010 Hva tror du menn ser på da? Jeg går ut ifra at alle menn ikke ser på det samme. Vi ser på rumpa, puppene og ansiktet, alternativt puppene, rumpa og ansiktet. I mitt tilfelle så er jeg innom føttene også, størrelse 37 og mindre er et stort pluss, men det har med mine egne preferanser å gjøre. Når vi er ferdige med dette, så er det greit om det smiler, ler og snakker også, men det er litt underordnet. 0 Siter
Colette Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Vi ser på rumpa, puppene og ansiktet, alternativt puppene, rumpa og ansiktet. I mitt tilfelle så er jeg innom føttene også, størrelse 37 og mindre er et stort pluss, men det har med mine egne preferanser å gjøre. Når vi er ferdige med dette, så er det greit om det smiler, ler og snakker også, men det er litt underordnet. Jeg bruker str. 36:-) 0 Siter
Colette Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 *sikler* Og som om ikke det skulle være nok: Min x kommenterte at han at han syntes mine små hender var så vakre å se på:-) Jeg er rett og slett ingen stor dame. Bare stor i kjeften :-) 0 Siter
Colette Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 *sikler* Beklager at "at han" kom 2 ganger. Det hadde jo holdt med en gang:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.