Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha :D

Ikke en gang jeg legger merke til andre kvinners vesker...

Sambo la nok merke til puppene og det generelle kroppsspråket mitt først. Deretter rumpa og leppene, muligens klærne om det var en stil han likte spesielt godt. (Det er i alle fall dette han legger merke til hos andre kvinner).

Han har aldri brydd seg om neglene mine.

Skrevet

*Hehe* Min kjære hadde ikke lagt merke til veska mi overhodet. Ikke med mindre den hadde John Deere-logo. ;o)

Gjest togli
Skrevet

Hva veska gjør der skjønner ikke jeg heller :-)))

Jeg kan garantere at mannen min ikke hadde sett forskjell o jeg hadde en veske fra Hennes og Mauritz eller en merkeveske til 20 000 kroner :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Hahaha, så teit! Ville aldri falt meg inn å tro at en mann legger merke til veska mi. Jeg tenker knapt over veska mi selv.

Gjest Elextra
Skrevet

*Hehe* Min kjære hadde ikke lagt merke til veska mi overhodet. Ikke med mindre den hadde John Deere-logo. ;o)

''Ikke med mindre den hadde John Deere-logo. ;o)''

LOL - han fornekter seg ikke.

Skrevet

Spørs vel hvilken "han" man mener, da. jan Thomas vil sikkert legge merke til veska før han ser på utringningen...;-)

Gjest togli
Skrevet

Hahaha, så teit! Ville aldri falt meg inn å tro at en mann legger merke til veska mi. Jeg tenker knapt over veska mi selv.

''Jeg tenker knapt over veska mi selv.''

Jeg lurte alvorlig talt på hva jeg skulle finne på når minstemor slutta med vogn og jeg ikke kunne bruke stelleveska mer :-(

Skrevet

Hva veska gjør der skjønner ikke jeg heller :-)))

Jeg kan garantere at mannen min ikke hadde sett forskjell o jeg hadde en veske fra Hennes og Mauritz eller en merkeveske til 20 000 kroner :)

Det ville ikke jeg heller sett forskjell på. Og jeg er jente.

Gjest togli
Skrevet

Det ville ikke jeg heller sett forskjell på. Og jeg er jente.

Hehe, trolig ikke jeg heller ;)

Skrevet

''Ikke med mindre den hadde John Deere-logo. ;o)''

LOL - han fornekter seg ikke.

*hehe* Det er det jeg antar i alle fall, kan ikke se for meg noen annen veske han ville lagt merke til. ;o)

Skrevet

Hehe, trolig ikke jeg heller ;)

Og hva tror du om meg? *hahahahaha*

Skrevet

Hva tror du menn ser på da? Jeg går ut ifra at alle menn ikke ser på det samme.

Mary Poppins
Skrevet

Haha herlighet den var jo helt på bærtur..

Gjest togli
Skrevet

Og hva tror du om meg? *hahahahaha*

Iallefall ikke mer veskegal enn meg ;-P

Skrevet

Hva tror du menn ser på da? Jeg går ut ifra at alle menn ikke ser på det samme.

Vi ser på rumpa, puppene og ansiktet, alternativt puppene, rumpa og ansiktet. I mitt tilfelle så er jeg innom føttene også, størrelse 37 og mindre er et stort pluss, men det har med mine egne preferanser å gjøre.

Når vi er ferdige med dette, så er det greit om det smiler, ler og snakker også, men det er litt underordnet.

Skrevet

Vi ser på rumpa, puppene og ansiktet, alternativt puppene, rumpa og ansiktet. I mitt tilfelle så er jeg innom føttene også, størrelse 37 og mindre er et stort pluss, men det har med mine egne preferanser å gjøre.

Når vi er ferdige med dette, så er det greit om det smiler, ler og snakker også, men det er litt underordnet.

Jeg bruker str. 36:-)

Skrevet

*sikler*

Og som om ikke det skulle være nok: Min x kommenterte at han at han syntes mine små hender var så vakre å se på:-) Jeg er rett og slett ingen stor dame. Bare stor i kjeften :-)

Skrevet

*sikler*

Beklager at "at han" kom 2 ganger. Det hadde jo holdt med en gang:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...