Gå til innhold

Vanskelig forhold til Bjørn Eidsvåg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan nesten virke som om hun prøver å unngå det. Forunderleg.

eller kanskje hun bare vasser rundt i sivet?

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

12

• cathlin

10

• morsan

8

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg spiller meg jo gjennom hele Eidsvåg-samlingen min av hensyn til henne i dag. Det tar ørten timer å komme gjennom, så hun får versågod vite å verdsette innsatsen mine!

Akkurat nå flirte jeg høyt av sluttpoenget i "Hvis eg ber på mine kne". Jeg husker jo poenget fra før, men synes det er like kostelig for det!

http://www.justsomelyrics.com/1547110/Bj%C3%B8rn-Eidsv%C3%A5g-Hvis-eg-ber-p%C3%A5-mine-kn%C3%A6r-Lyrics

*fnis* den har jeg ikke sett/hørt før!

mariaflyfly
Skrevet

eller kanskje hun bare vasser rundt i sivet?

Det einaste ho ønska seg va ein solskinnsdag!

Skrevet

Vi får håpe at mysteriet Cathlin får en skyfri himmel i morgen, for jeg kan tross alt ikke grine alle tårene for deg, da! Det hadde vært litt av en gammal drøm, får'n si!

*mumle*

Skrevet

Det kan nesten virke som om hun prøver å unngå det. Forunderleg.

ha ha ha....

Skrevet

Jeg spiller meg jo gjennom hele Eidsvåg-samlingen min av hensyn til henne i dag. Det tar ørten timer å komme gjennom, så hun får versågod vite å verdsette innsatsen mine!

Akkurat nå flirte jeg høyt av sluttpoenget i "Hvis eg ber på mine kne". Jeg husker jo poenget fra før, men synes det er like kostelig for det!

http://www.justsomelyrics.com/1547110/Bj%C3%B8rn-Eidsv%C3%A5g-Hvis-eg-ber-p%C3%A5-mine-kn%C3%A6r-Lyrics

skrekk o gru

Annonse

Skrevet

Det er ikke Bjørn Eidsvåg det er noe galt med, men hjernevaskingen.

Hør på noe annet du.

Jeg liker Bjørn Eidsvåg og musikken hans veldig godt, men hadde den blitt tvunget på meg, hadde jeg helt sikkert reagert negativt jeg også :)

''Jeg liker Bjørn Eidsvåg og musikken hans veldig godt, men hadde den blitt tvunget på meg, hadde jeg helt sikkert reagert negativt jeg også :)''

Du er nok hjernevaska, men bare vet det ikke.

Skrevet

''Hva er det med denne Bjørn Eidsvåg som vekker så mye engasjement?''

Jeg kan ikke helt huske at det har vært noe særlig engasjement rundt Bjørn Eidsvåg på maaaange år nå, men av hensyn til deg er jeg nå så grei at jeg spiller meg gjennom en støvete samling av Eidsvåg CD-er. Har hittil klart å grave frem CD nr 5, og antar at det finnes omtrent like mange jeg ennå ikke har spilt gjennom...*s*

''Alle jobber, alle sliter, noen faller, de om det.... her må en streve for å henge med...'' Fra støvete CD nr 5.

SKRIIIK

platene må ut av huset ditt snarest

Skrevet

SKRIIIK

platene må ut av huset ditt snarest

Jeg har tatt en pause nå etter CD nr 6. Tror jeg tar resten i morgen.

Skrevet

Jeg har tatt en pause nå etter CD nr 6. Tror jeg tar resten i morgen.

Jeg ringer Naf og spør om de kan komme å redde deg.

Gjest prust
Skrevet

Vi får håpe at mysteriet Cathlin får en skyfri himmel i morgen, for jeg kan tross alt ikke grine alle tårene for deg, da! Det hadde vært litt av en gammal drøm, får'n si!

''Vi får håpe at mysteriet Cathlin får en skyfri himmel i morgen, for jeg kan tross alt ikke grine alle tårene for deg, da! Det hadde vært litt av en gammal drøm, får'n si!''

*Gapskratter!!!*

Gjest prust
Skrevet

Dette var en fornøyelig tråd :-)

Tror nesten jeg må finne frem Bjørn Eidsvåg CD'ene mine jeg og, og høre p dem!

Annonse

Skrevet

Dette var en fornøyelig tråd :-)

Tror nesten jeg må finne frem Bjørn Eidsvåg CD'ene mine jeg og, og høre p dem!

Vi burde hatt en avstemning om hvilken av CD-ene som er den beste! Har du noen favoritt?

*tror at cathlin snart sørger for å finne frem noen av sine gamle*

Gjest prust
Skrevet

Vi burde hatt en avstemning om hvilken av CD-ene som er den beste! Har du noen favoritt?

Jeg har egentlig ikke så mange, skal bort i hylla og grave dem frem.

Men jeg var veldig glad i "Mysteriet deg" - og syntes den var fantastisk.

Og så hørte jeg mye på den veldig omtalte "Nå heng månen lavt over...." det året mannen min og jeg ble sammen (vi var 19 og 20 år og jeg var vokst opp med at sex før ekteskapet var synd, men det var vanskelig å følge den teorien....)

Gjest prust
Skrevet

Fant bare to - "Alt du vil ha" - med bl.a. sangen "Forbuden frukt" som jeg snakket om i stad - og "Landet lenger bak". Men jeg vet at jeg har minst en til - det var en av de med en kort tittel (Tro, håp eller noe sånt....)

Skrevet

Jeg har egentlig ikke så mange, skal bort i hylla og grave dem frem.

Men jeg var veldig glad i "Mysteriet deg" - og syntes den var fantastisk.

Og så hørte jeg mye på den veldig omtalte "Nå heng månen lavt over...." det året mannen min og jeg ble sammen (vi var 19 og 20 år og jeg var vokst opp med at sex før ekteskapet var synd, men det var vanskelig å følge den teorien....)

Jeg hørte på den før i dag, og smilte litt da han sang "er det nå så galt med litt hor?".

Skrevet

Fant bare to - "Alt du vil ha" - med bl.a. sangen "Forbuden frukt" som jeg snakket om i stad - og "Landet lenger bak". Men jeg vet at jeg har minst en til - det var en av de med en kort tittel (Tro, håp eller noe sånt....)

Jeg liker godt albumet Alt du vil ha :-)

http://www.quint.no/side.php?iId=38

Skrevet

Det albumet liker jeg også spesielt godt. Måten det er bygd opp på, helheten.

Ikke bra, ikke bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...