morsan Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Det kan nesten virke som om hun prøver å unngå det. Forunderleg. eller kanskje hun bare vasser rundt i sivet? 0 Siter
morsan Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Jeg spiller meg jo gjennom hele Eidsvåg-samlingen min av hensyn til henne i dag. Det tar ørten timer å komme gjennom, så hun får versågod vite å verdsette innsatsen mine! Akkurat nå flirte jeg høyt av sluttpoenget i "Hvis eg ber på mine kne". Jeg husker jo poenget fra før, men synes det er like kostelig for det! http://www.justsomelyrics.com/1547110/Bj%C3%B8rn-Eidsv%C3%A5g-Hvis-eg-ber-p%C3%A5-mine-kn%C3%A6r-Lyrics *fnis* den har jeg ikke sett/hørt før! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 eller kanskje hun bare vasser rundt i sivet? Det einaste ho ønska seg va ein solskinnsdag! 0 Siter
cathlin Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Skrevet 20. mars 2010 Vi får håpe at mysteriet Cathlin får en skyfri himmel i morgen, for jeg kan tross alt ikke grine alle tårene for deg, da! Det hadde vært litt av en gammal drøm, får'n si! *mumle* 0 Siter
cathlin Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Skrevet 20. mars 2010 Det kan nesten virke som om hun prøver å unngå det. Forunderleg. ha ha ha.... 0 Siter
cathlin Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Skrevet 20. mars 2010 Jeg spiller meg jo gjennom hele Eidsvåg-samlingen min av hensyn til henne i dag. Det tar ørten timer å komme gjennom, så hun får versågod vite å verdsette innsatsen mine! Akkurat nå flirte jeg høyt av sluttpoenget i "Hvis eg ber på mine kne". Jeg husker jo poenget fra før, men synes det er like kostelig for det! http://www.justsomelyrics.com/1547110/Bj%C3%B8rn-Eidsv%C3%A5g-Hvis-eg-ber-p%C3%A5-mine-kn%C3%A6r-Lyrics skrekk o gru 0 Siter
cathlin Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Skrevet 20. mars 2010 Det er ikke Bjørn Eidsvåg det er noe galt med, men hjernevaskingen. Hør på noe annet du. Jeg liker Bjørn Eidsvåg og musikken hans veldig godt, men hadde den blitt tvunget på meg, hadde jeg helt sikkert reagert negativt jeg også ''Jeg liker Bjørn Eidsvåg og musikken hans veldig godt, men hadde den blitt tvunget på meg, hadde jeg helt sikkert reagert negativt jeg også :)'' Du er nok hjernevaska, men bare vet det ikke. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Skrevet 20. mars 2010 ''Hva er det med denne Bjørn Eidsvåg som vekker så mye engasjement?'' Jeg kan ikke helt huske at det har vært noe særlig engasjement rundt Bjørn Eidsvåg på maaaange år nå, men av hensyn til deg er jeg nå så grei at jeg spiller meg gjennom en støvete samling av Eidsvåg CD-er. Har hittil klart å grave frem CD nr 5, og antar at det finnes omtrent like mange jeg ennå ikke har spilt gjennom...*s* ''Alle jobber, alle sliter, noen faller, de om det.... her må en streve for å henge med...'' Fra støvete CD nr 5. SKRIIIK platene må ut av huset ditt snarest 0 Siter
frosken Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 SKRIIIK platene må ut av huset ditt snarest Jeg har tatt en pause nå etter CD nr 6. Tror jeg tar resten i morgen. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Skrevet 20. mars 2010 Jeg har tatt en pause nå etter CD nr 6. Tror jeg tar resten i morgen. Jeg ringer Naf og spør om de kan komme å redde deg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Vi får håpe at mysteriet Cathlin får en skyfri himmel i morgen, for jeg kan tross alt ikke grine alle tårene for deg, da! Det hadde vært litt av en gammal drøm, får'n si! ''Vi får håpe at mysteriet Cathlin får en skyfri himmel i morgen, for jeg kan tross alt ikke grine alle tårene for deg, da! Det hadde vært litt av en gammal drøm, får'n si!'' *Gapskratter!!!* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Dette var en fornøyelig tråd :-) Tror nesten jeg må finne frem Bjørn Eidsvåg CD'ene mine jeg og, og høre p dem! 0 Siter
frosken Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Dette var en fornøyelig tråd :-) Tror nesten jeg må finne frem Bjørn Eidsvåg CD'ene mine jeg og, og høre p dem! Vi burde hatt en avstemning om hvilken av CD-ene som er den beste! Har du noen favoritt? *tror at cathlin snart sørger for å finne frem noen av sine gamle* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Vi burde hatt en avstemning om hvilken av CD-ene som er den beste! Har du noen favoritt? *tror at cathlin snart sørger for å finne frem noen av sine gamle* Jeg har egentlig ikke så mange, skal bort i hylla og grave dem frem. Men jeg var veldig glad i "Mysteriet deg" - og syntes den var fantastisk. Og så hørte jeg mye på den veldig omtalte "Nå heng månen lavt over...." det året mannen min og jeg ble sammen (vi var 19 og 20 år og jeg var vokst opp med at sex før ekteskapet var synd, men det var vanskelig å følge den teorien....) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Vi burde hatt en avstemning om hvilken av CD-ene som er den beste! Har du noen favoritt? *tror at cathlin snart sørger for å finne frem noen av sine gamle* Fant bare to - "Alt du vil ha" - med bl.a. sangen "Forbuden frukt" som jeg snakket om i stad - og "Landet lenger bak". Men jeg vet at jeg har minst en til - det var en av de med en kort tittel (Tro, håp eller noe sånt....) 0 Siter
frosken Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har egentlig ikke så mange, skal bort i hylla og grave dem frem. Men jeg var veldig glad i "Mysteriet deg" - og syntes den var fantastisk. Og så hørte jeg mye på den veldig omtalte "Nå heng månen lavt over...." det året mannen min og jeg ble sammen (vi var 19 og 20 år og jeg var vokst opp med at sex før ekteskapet var synd, men det var vanskelig å følge den teorien....) Jeg hørte på den før i dag, og smilte litt da han sang "er det nå så galt med litt hor?". 0 Siter
frosken Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Fant bare to - "Alt du vil ha" - med bl.a. sangen "Forbuden frukt" som jeg snakket om i stad - og "Landet lenger bak". Men jeg vet at jeg har minst en til - det var en av de med en kort tittel (Tro, håp eller noe sånt....) Jeg liker godt albumet Alt du vil ha :-) http://www.quint.no/side.php?iId=38 0 Siter
Gjest jeg også liker det Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Jeg liker godt albumet Alt du vil ha :-) http://www.quint.no/side.php?iId=38 Det albumet liker jeg også spesielt godt. Måten det er bygd opp på, helheten. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Skrevet 20. mars 2010 Det albumet liker jeg også spesielt godt. Måten det er bygd opp på, helheten. Ikke bra, ikke bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.