Gå til innhold

Vanskelig forhold til Bjørn Eidsvåg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det albumet liker jeg også spesielt godt. Måten det er bygd opp på, helheten.

Jeg tror jeg skal finne frem enda en CD til før jeg legger meg. Kommer til å huske denne lørdagen som den dagen da isen raste fra taket på huset med en sånn fart at det var greit å holde seg innendørs, og hvor Eidsvåg sang det meste av tiden....*s*

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

12

• cathlin

10

• morsan

8

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust
Skrevet

Jeg hørte på den før i dag, og smilte litt da han sang "er det nå så galt med litt hor?".

He- he....

Jeg spilte den på full guffe, og hadde enorme dilemmaer innom meg...

Men - det ble nå bare den mannen for meg, så da må da det vel være greit at vi startet litt tidlig ;-)

Er ikke helt seriøs nå altså. Har erkjent for lenge siden at de fleste prinsippene jeg hadde som ungdom, har måttet falle....

Skrevet

He- he....

Jeg spilte den på full guffe, og hadde enorme dilemmaer innom meg...

Men - det ble nå bare den mannen for meg, så da må da det vel være greit at vi startet litt tidlig ;-)

Er ikke helt seriøs nå altså. Har erkjent for lenge siden at de fleste prinsippene jeg hadde som ungdom, har måttet falle....

Det er en del ting som man på et bestemt tidspunkt har tenkt veldig prinsipielt rundt, som man på senere tidspunkter begynner å mene må vurderes ut i fra den konkrete situasjonen...*s*

Gjest prust
Skrevet

Det er en del ting som man på et bestemt tidspunkt har tenkt veldig prinsipielt rundt, som man på senere tidspunkter begynner å mene må vurderes ut i fra den konkrete situasjonen...*s*

''Det er en del ting som man på et bestemt tidspunkt har tenkt veldig prinsipielt rundt, som man på senere tidspunkter begynner å mene må vurderes ut i fra den konkrete situasjonen...*s*''

Akkurat. Det er såre enkelt å ha svart-hvitt-meninger om mye, som holder i teorien. Men når virkeligheten kommer, og en ser at både en selv forandrer seg, verden forandrer seg, politikk forandrer seg, følelser forandrer seg - og ikke minst at mennesket ikke er en maskin som kan slås av eller på - så faller en del prinsipper...

Skrevet

''Jeg liker Bjørn Eidsvåg og musikken hans veldig godt, men hadde den blitt tvunget på meg, hadde jeg helt sikkert reagert negativt jeg også :)''

Du er nok hjernevaska, men bare vet det ikke.

He, he - ja kanskje det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...