Speak Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1269247316' post='4326724] "Husker for mange år siden en som spiste løkringer. Kjempegode sa han. Helt til han fikk vite at det var blekksprut. Det blir bare for dumt!" Jeg vet også om flere som synes det var så godt! Helt til de fikk vite at det ikke var løk inni, og da var det ikke godt lengre. Smaken har jo ikke endret seg akkurat på selve ringene ;o) Jeg for min del er glad i både løkringer og calamari, nammenam! Jeg er også litt sann altetende. Med unntak av wienerpølser. Det er ikke godt. Men jeg synes det er dumt å ikke smake på ting med et åpent sinn. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er også litt sann altetende. Med unntak av wienerpølser. Det er ikke godt. Men jeg synes det er dumt å ikke smake på ting med et åpent sinn. Jeg smaker, liker jeg det ikke er det en real sak, men tenk alt det gode jeg hadde gått glipp av dersom jeg ikke hadde smakt på ting? ) Nå har det jo også noe med om det ser innbydende ut, så det er ikke sikkert at jeg hadde smakt nyrene akkurat på den buffeten, dersom det var en grå masse, og det var annet som fristet mer. Skal dog innrømme at jeg liker bedre å få servert endel ting, enn å lage det selv, som lever. Levergryter kan være skikkelig godt, men det er noe med konsistensen som gjør at jeg sjelden lager det selv. 0 Siter
Speak Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1269248058' post='4326733] Jeg smaker, liker jeg det ikke er det en real sak, men tenk alt det gode jeg hadde gått glipp av dersom jeg ikke hadde smakt på ting? ) Nå har det jo også noe med om det ser innbydende ut, så det er ikke sikkert at jeg hadde smakt nyrene akkurat på den buffeten, dersom det var en grå masse, og det var annet som fristet mer. Skal dog innrømme at jeg liker bedre å få servert endel ting, enn å lage det selv, som lever. Levergryter kan være skikkelig godt, men det er noe med konsistensen som gjør at jeg sjelden lager det selv. Veldig grei innstilling:-) Skal Bankok snart, og der får jeg nok smakt på litt nye ting.... 0 Siter
Line Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Skrevet 22. mars 2010 Jeg tror det er fornuftig da å ikke skrive hva alt er. Så kan folk være mere åpne og oppdage at de kanskje liker ting de i utangspunktet synes at ikke høres godt ut. Husker for mange år siden en som spiste løkringer. Kjempegode sa han. Helt til han fikk vite at det var blekksprut. Det blir bare for dumt! Ja, det blir for dumt, men jeg spiser ikke innvoller. Hva slike gråfargede nudler angår, så har jeg aldri likt smaken på dem i utgangspunktet. Har alltid dynket dem i soyasaus de gangene jeg har prøvd litt av dem. Nå har jeg en god unnskyldning til å la være å ta dem på fatet heretter 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Veldig grei innstilling:-) Skal Bankok snart, og der får jeg nok smakt på litt nye ting.... Å, heldiggrisen! God tur! 0 Siter
Unni23 Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Kinaresturanter får meg til å tenke på 100 og ørten retter som smaker det samme. 0 Siter
Gjest Juniana Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Fikk servert grillede humler på kinarestaurant en gang. Det var ikke godt. Røkt slange var derimot overraskende godt! Men slanger vokser vel ikke på trær? Dette må ha vært en svært dyr rett tenker jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.