Gå til innhold

Dere vet for mye...


Gjest Litt paranoid...

Anbefalte innlegg

Gjest Litt paranoid...

Føler nesten ikke jeg kan forlate dol. Jeg har lagt igjen ALTFOR mye sensitiv informasjon her. Både direkte og indirekte.

Kan dere garantere at alt dette kun blir hos dere? Håper ikke dere skriver "journaler" på brukerne her hvor dere samler all informasjon som kommer fram, for siden å bruke det mot oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest grunn til å være paranoid

Det er all mulig grunn til å være paranoid om man legger for mye privat info igjen etter seg i ymse nettfora. Personlig kan jeg ikke tenke meg at de som drifter foraene har noen interesse av å følge med deltakerne, men man vet aldri når noen man kjenner klarer å avsløre nicket og bruker infoen på feil måte.

Alt som ligger åpent på nettet er offentlig tilgjengelig. For hele verden. Det er en frase jeg gjentar til det kjedsommelige på ymse fora. Om noen synes de har lagt igjen for mye etter seg her, så ta lærdom av det og slutt med det heretter.

Forresten: Om jeg hadde syntes jeg hadde lagt for mye info igjen etter meg her, så hadde jeg i hvert fall kutta ut dette forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litt paranoid....

Hva skulle motivet vårt være for det?

Kan bare svare for hva jeg tror er motivet for mitt tilfelle:

På bakgrunn av innleggene mine får dere opplevelsen av at jeg er en stor idiot, uhøflig og ond. Og når dere får vite ting om meg og livet mitt så har dere fått nok kjøtt på beinet til å ta meg. For å utrydde meg. Fordi dere ikke synes jeg fortjener å leve eller aller minst å være på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litt paranoid...

Det er all mulig grunn til å være paranoid om man legger for mye privat info igjen etter seg i ymse nettfora. Personlig kan jeg ikke tenke meg at de som drifter foraene har noen interesse av å følge med deltakerne, men man vet aldri når noen man kjenner klarer å avsløre nicket og bruker infoen på feil måte.

Alt som ligger åpent på nettet er offentlig tilgjengelig. For hele verden. Det er en frase jeg gjentar til det kjedsommelige på ymse fora. Om noen synes de har lagt igjen for mye etter seg her, så ta lærdom av det og slutt med det heretter.

Forresten: Om jeg hadde syntes jeg hadde lagt for mye info igjen etter meg her, så hadde jeg i hvert fall kutta ut dette forumet!

Klarer ikke å forlate dol fordi jeg må følge med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Litt paranoid...

Det ligger jo fritt ute på nettet så alle kan se, ganske så langt bakover i tid...

Ja, men i motsetning til deg så har jeg heldigvis brukt ulike signaturer hele tida. De eneste som kan vite om alle mine signaturer og dermed danne seg et stort bilde av meg, er Webmasterne og NHD...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men i motsetning til deg så har jeg heldigvis brukt ulike signaturer hele tida. De eneste som kan vite om alle mine signaturer og dermed danne seg et stort bilde av meg, er Webmasterne og NHD...

''Ja, men i motsetning til deg så har jeg heldigvis brukt ulike signaturer hele tida.''

Hva vet du om det? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litt paranoid...

Hva skulle motivet vårt være for det?

Tror også at dere sitter og ler stygt av meg og rister på hodet... At dere har lagt meg for hat.

Men jeg skjønner jo at dette er mine problemer, ikke deres. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Kan bare svare for hva jeg tror er motivet for mitt tilfelle:

På bakgrunn av innleggene mine får dere opplevelsen av at jeg er en stor idiot, uhøflig og ond. Og når dere får vite ting om meg og livet mitt så har dere fått nok kjøtt på beinet til å ta meg. For å utrydde meg. Fordi dere ikke synes jeg fortjener å leve eller aller minst å være på dol.

Vi har ingen andre motiver her enn å få forumet til å fungere på en hensiktsmessig måte. Det forutsetter at brukerne holder seg til reglene.

Andre motiver har vi ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don't care, really

"Litt paranoid" er dagens understatement. Hvem bryr seg om dine problemer? Du er bare et lass med signaturer for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litt paranoid

Vi har ingen andre motiver her enn å få forumet til å fungere på en hensiktsmessig måte. Det forutsetter at brukerne holder seg til reglene.

Andre motiver har vi ikke.

Ok... Men er vel også redd for at dere skal sladre til instanser som gjør at jeg f.eks. mister barna...

Men fornuften sier meg at det nok ikke vil skje. At jeg kan stole på dere. Dessuten har Barnevernet erklært meg for å være en god forelder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Litt paranoid...

"Litt paranoid" er dagens understatement. Hvem bryr seg om dine problemer? Du er bare et lass med signaturer for meg.

For deg ja.... Men det er ikke deg eller andre brukere jeg er redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litt paranoid....

Ok... Men er vel også redd for at dere skal sladre til instanser som gjør at jeg f.eks. mister barna...

Men fornuften sier meg at det nok ikke vil skje. At jeg kan stole på dere. Dessuten har Barnevernet erklært meg for å være en god forelder...

Tro det eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hønse-Magda

''Ja, men i motsetning til deg så har jeg heldigvis brukt ulike signaturer hele tida.''

Hva vet du om det? ;o)

*Knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litt paranoid

Men bytt brukerkonto ofte da i det minste.

Hvordan gjør man det? Registrerer seg med ny e-post adresse? Trodde de uansett så IP-adressen til maskinen, sånn at det ikke hjelper å bytte e-post adresse.

Men de er så hemmelighetsfulle her at jeg spyr snart. De sitter med kortene tett inntil brystet. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan kutte hele dol ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bryrsegikke

Hvordan gjør man det? Registrerer seg med ny e-post adresse? Trodde de uansett så IP-adressen til maskinen, sånn at det ikke hjelper å bytte e-post adresse.

Men de er så hemmelighetsfulle her at jeg spyr snart. De sitter med kortene tett inntil brystet. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan kutte hele dol ut.

''Men de er så hemmelighetsfulle her at jeg spyr snart. De sitter med kortene tett inntil brystet.''

Jøss, hvordan greier du å lese det slik? De, som i NHD, spør jo hvorfor i all verden DOL skulle være spesielt intereressert i deg, de bryr seg vel faktisk omtrent midt på leggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...