Lillemus Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Jeg skulle jogge en tur i kveld og hadde sett meg ut en runde, men var ikke sikker på om jeg kom til å komme rundt. Men etter joggeturen kunne jeg slå fast at jeg har satt ny rekord når det gjelder lengde både i tid og strekning - 8 km på 1 time 3 min. ) For "de store gutta" er jo dette ingenting, men jeg er verdensmester for meg selv i kveld. ))) 0 Siter
Gjest Snart en syflide Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Gratulere Knows the feeling, har akkurat gjort det samme i kveld selv. Har en vanlig rute jeg går med bikkja, men i dag hadde jeg ikke lyst til å gi meg. Gikk derfor en superlang tur og tok en real runde med rokkeringen etterpå. Har fremdeles masse energi, men skal se "Lost" snart så jeg får roe`n 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Skrevet 24. mars 2010 Gratulere Knows the feeling, har akkurat gjort det samme i kveld selv. Har en vanlig rute jeg går med bikkja, men i dag hadde jeg ikke lyst til å gi meg. Gikk derfor en superlang tur og tok en real runde med rokkeringen etterpå. Har fremdeles masse energi, men skal se "Lost" snart så jeg får roe`n Kjæresten (som har sittet hjemme og sett Farmen) og jeg har nå feiret innsatsen min med is og hjemmebake sjokoladekake. ) Hurra for deg og meg! Og alle de andre damer og menn som er ute og rører på seg i kveld! ) 0 Siter
....AV Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Så flott! Nå ble jeg inspirert til en joggetur jeg også. Har nemlig også sett meg ut en 8km-runde som jeg ikke helt har våget meg på enda. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.