Gå til innhold

Sunn livsstil - en kilo OPP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Peanøtter er det slutt på for min del, det er helt klart. Påsken kommer, men for meg skal den starte senere enn vanlig i år. Palmehelgen har tidligere vært startskuddet for påskegodt. I år skal jeg ikke kjøpe noe påskegodt, men det blir nok litt ekstra av andre ting i påsken. Og påsken starter for mitt vedkommende tidligst skjærtorsdag.

Kjempebra! Dette går helt fint vet du. Selv ikke den nye livsstilen din innebærer at du ikke skal unne deg noe annet enn kjernesunn mat 365 dager i året. :o) Om du unner deg en godbit nå og da gjør ingenting så lenge det ikke skjer hver dag.

Det var en her inne som en gang sa at "jeg kan spise hva jeg vil, men ikke når som helst og ikke i store mengder". :o)

Fortsetter under...

Gjest peanøtt
Skrevet

Denne uka har det gått totalt feil. Men som du sier, jeg kan velge om jeg skal bli liggende eller reise meg og fortsette med den sunne livsstilen.

Du har gått ned 12 kg, det er utrolig bra jobba! Du kan ikke gi deg nå bare for at du har gått opp et kg. Ikke forvent vektnedgang i påska, det er tross alt påske og litt kan en unne seg. Men er enig med deg i at det er lurt å kutte ut peanøtter og andre nøtter (en legger på seg mye av det). Prøv å holde vekta sånn någenlunde i påska, og når ferien er over starter du fra "skretch" med det du veier da. Lykke til og kos deg i påskesola :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Denne uka har det gått totalt feil. Men som du sier, jeg kan velge om jeg skal bli liggende eller reise meg og fortsette med den sunne livsstilen.

''jeg kan velge om jeg skal bli liggende eller reise meg og fortsette med den sunne livsstilen.''

Ja. Du har skjønt hele greia! :-) Lykke til videre med din nye sunne livsstil. God påske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...