Sør Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Da du har litt tungt for det: Har JEG hevdet det? Har jeg hevdet du har det? Ikke det? Les hva som står skrevet, i stedet for bare å skrive vås. 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Har jeg hevdet du har det? Ikke det? Les hva som står skrevet, i stedet for bare å skrive vås. Har jeg hevdet at dette har noe med graviditeten å gjøre? 0 Siter
Sør Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Har jeg hevdet at dette har noe med graviditeten å gjøre? Det må du vel kunne holde styr på selv??? 0 Siter
Maximia Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Jeg synes du er patetisk, men svarer deg likevel. De barna som blir født i Boliviansk fengsler får bli hos mor i 3 mnd, etter det må mor sørge for at noen i familien kommer for å ta seg av barnet ellers blir barnet overført til sosialmyndighetene i landet. Ingen barn må vokse opp i fengsel. 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Det må du vel kunne holde styr på selv??? Det klarer jeg fint. Men du klarer det altså ikke når du lirer av deg følgende: "Men det har da intet med graviditeten å gjøre. Slik er det jo for alle." som svar på mitt første innlegg. Mulig det var en feilposting fra din side? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.