Gå til innhold

Lite polstringi baken

Anbefalte innlegg

Gjest Noen tips anybody
Skrevet

Trening og proteinrik mat. Men noen ER bare smale og det blir ikke bedre selv om de strever. Kansje du er en av dem. I så fall kan du jukse litt. Stikk på Biltema og kjøp en slik http://www.sportsmaster.no/Gelsetepro-143-1-p.htm# Det er et sånt trekk man legger over sykkelsetet som inneholder silikongel.

Det kan du rett og slett plassere under rumpa når du må sitte lenge på harde stoler.

Vet ikke hvor effektivt det er... Når det gjelder kjøkkenstoler i tre holder det liksom ikke med vanlige stolputer. Har en sofapute oppå der igjen...

Gjest prust
Skrevet

''Jeg er ikke spesielt tynn, men synes det er fælt å ligge på magen på hardt underlag (også på hard madrass) fordi da kommer hoftebeina i direkte kontakt med underlaget, og det er ubehagelig og kan være vondt.''

Når du sier så får jeg noen vage minner fra tidligste tenår. Men det er *ups* over 30 år siden!

''Når du sier så får jeg noen vage minner fra tidligste tenår. Men det er *ups* over 30 år siden!''

Hmmmm - men jeg har jo absolutt både mage, lår og rompe med litt ekstra på - men når jeg ligger på ryggen, så stikker hoftebeina opp, og det er jo bare tynn hud oppå dem.... Så når jeg da snur meg over på magen, kommer de rett i underlaget...

Er jeg veldig spesielt skapt jeg da?

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...