Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sportyjente 26

Har vore til lege med skuldra mi, og han meiner den er løs. Det samme sa ortopeden eg spurte når eg var hos ham for hofta. Skal til undersøkelse hos den ortopeden no i april.

Har smerter, men varierer. nokre dager kan det vere bra og så kjeme de perioder der eg kan ha smerter over mange dager. Ser med et blotte auge at den vonde skuldra henger meir ned og framover enn den friske. Føles slapp, av og får eg lyst til å ha den i fatle....men har aldri gjor det då. Smerten sitter rundt skuldra, øverste del av skulderbladet, ned i overarma. Har veldig mykje smelling, lyder inni skuldra.

Når eg tek meg i nakken med den handa, oh helde arma i den posisjon..og beveger albogen i ulike retninger, så får eg ei voldsom glepping, og ein hul lyd inni skulderleddet. Det knaser og smeller, så andre høyre det. og ser tydeleg denne gleppinga så kjem. Når eg held i armhola, så kjenner eg gleppinga tydeleg der, akkurat som det er leddhodet som kjem ut i armhola.? er det mulig ?? og den kansinga kan eg kjenne....må legge til at den andr skuldra er heilt frisk, har aldri kjent noko vondt i den.

Er den veldig ustabil eller? Nokon som veit kva som kan vere gale? event. behandling?

Er det nokon her som her det på same måte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345022-l%C3%B8s-skulder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...