Gå til innhold

Intimbarbering kvinner

Gjest så spennende spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er du sikkert naturlig pen og behoever ikke foundation.)

Jeg bruker ikke dusjsaape. Jeg bruker Lactasyd saape uten parfyme. Har gjordt det i aarevis ogsaa.)

Det hadde sikkert vært penere med foundation. Men jeg orker ikke å bruke det.

Jeg elsker godlukt når jeg dusjer, og har nok 10-15 forskjellige dusjsåper. Alt etter humør:-) Bruker kun intimsåpe der det hører hjemme:-)

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

29

• tusseline

7

• Bookworm

4

• Franzeska

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det hadde sikkert vært penere med foundation. Men jeg orker ikke å bruke det.

Jeg elsker godlukt når jeg dusjer, og har nok 10-15 forskjellige dusjsåper. Alt etter humør:-) Bruker kun intimsåpe der det hører hjemme:-)

Naa var det nesten saa jeg lot meg paavirke.) Nei, jeg tror jeg sverger til Lactasyd jeg. Det er ikke alltid jeg har den og da bruker jeg vanlig saape.

Jeg bruker ikke foundation hver dag jeg heller. Noen dager foeler jeg at jeg ser saa troett ut at ikke en gang sminke vil hjelpe. Da gir f... og gaar paa jobb uten.

Og naa har jeg jo litt farge og beoever ikke saa mye sminke.)

Skrevet

Naa var det nesten saa jeg lot meg paavirke.) Nei, jeg tror jeg sverger til Lactasyd jeg. Det er ikke alltid jeg har den og da bruker jeg vanlig saape.

Jeg bruker ikke foundation hver dag jeg heller. Noen dager foeler jeg at jeg ser saa troett ut at ikke en gang sminke vil hjelpe. Da gir f... og gaar paa jobb uten.

Og naa har jeg jo litt farge og beoever ikke saa mye sminke.)

Ok:-) Det er sikkert bra :-) Jeg regner med at du ser frisk og fin ut nå:-)

Trist med katten forresten:-(

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ok:-) Det er sikkert bra :-) Jeg regner med at du ser frisk og fin ut nå:-)

Trist med katten forresten:-(

Ja, det var trist med katten, men den var veldig gammel og syk.

Maa le litt av utviklingen paa denne traaden.)

Skrevet

Som jeg skriver, ja, det er selvopplevd med soppinfeksjoner. Ellers dukker det stadig opp oppslag i media ala dette:

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/05/07/431093.html

Så flott at ikke du har problemer da, men synes det er merkelig at du blir så hissig over noe jeg understreker er min personlige mening. Bare barber deg du.

Du skrev ikke (bare) om selvopplevde soppinfeksjoner i innlegget ditt ;). Du skrev også "Barbert mus og stringtruse - det er å be om urinveisinfeksjoner og endetarsmsbakterier i skjeden."

Jeg skrev at jeg hadde andre erfaringer med alle tre tingene, mao. ikke opplevd noe av det.

...og nå til dags kan man jo forsåvidt finne både artikler og undersøkelser som understøtter det meste man ønsker å fronte ;)

Skrevet

Ja, det var trist med katten, men den var veldig gammel og syk.

Maa le litt av utviklingen paa denne traaden.)

he...he...ja, det er vel ikke så uvanlig med merkelig utvikling av tråder her på dol:-) Jeg har bare lagt til et par kommentarer til deg, som jeg har tenkt på i andre sammenhenger:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

he...he...ja, det er vel ikke så uvanlig med merkelig utvikling av tråder her på dol:-) Jeg har bare lagt til et par kommentarer til deg, som jeg har tenkt på i andre sammenhenger:-)

Helt greit.)

Gjest Foretrekker dette
Skrevet

''Jeg har kun vasket meg med rent vann også i mange, mange år. Og jeg er veldig ren, lukter bra og har omtrent ikke utflod i det hele tatt.''

Ok:-) Jeg fatter ikke at noen kan føle seg ren etter å ha skylt seg med vann....

Nei ikke sant, og mange med deg :)

Og det er min tro at alle plagene vi kvinner sliter med i dag som jevnlige soppanfall og diverse andre ting og tang kommer like så godt fra det som fra stringtruser og barbering.

Et friskt kjønn trenger ikke mer enn rent vann for å bli rent.

Skrevet

Du skrev ikke (bare) om selvopplevde soppinfeksjoner i innlegget ditt ;). Du skrev også "Barbert mus og stringtruse - det er å be om urinveisinfeksjoner og endetarsmsbakterier i skjeden."

Jeg skrev at jeg hadde andre erfaringer med alle tre tingene, mao. ikke opplevd noe av det.

...og nå til dags kan man jo forsåvidt finne både artikler og undersøkelser som understøtter det meste man ønsker å fronte ;)

''Jeg skrev at jeg hadde andre erfaringer med alle tre tingene, mao. ikke opplevd noe av det. ''

Det er mye man ikke har opplevd før, som man allikevel kan oppleve. Jeg har f.eks. tatt mange antibiotikakurer opp gjennom årene, uten å få soppinfeksjon av det. Jeg tok en antibiotikakur ved juletider, og fikk soppinfeksjon av den:-) En forholdsvis vanlig birvirkning, som jeg inntil denne kuren var så heldig å slippe unna :-)

Så det gjelder å ikke la hovmodet ta overhånd :-)

Gjest Foretrekker dette
Skrevet

Alt gjelder som kjent ikke alle, og mine synspunkter er rent personlige ;-) Selv om oppslag som bekrefter det jeg sier stadig kommer opp i media.

Ps, bruker ikke såpe nedentil, men Lactacyd. Såpefritt, lav pH, lett å vaske bort. I motsetning til Asan og - grøss - Dr. Greve. Grøss.

Neida, en ting gjelder aldri alle. Men jeg måtte slenge inn mine erfaringer pga dette du skrev:

"Barbert mus og stringtruse - det er å be om urinveisinfeksjoner og endetarsmsbakterier i skjeden. Æsj. Heller litt hår."

Du var nok litt steil her :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Neida, en ting gjelder aldri alle. Men jeg måtte slenge inn mine erfaringer pga dette du skrev:

"Barbert mus og stringtruse - det er å be om urinveisinfeksjoner og endetarsmsbakterier i skjeden. Æsj. Heller litt hår."

Du var nok litt steil her :)

Det gaar jo an aa ha barbert mus uten aa bruke stringtruse da.

Skrevet

''Jeg skrev at jeg hadde andre erfaringer med alle tre tingene, mao. ikke opplevd noe av det. ''

Det er mye man ikke har opplevd før, som man allikevel kan oppleve. Jeg har f.eks. tatt mange antibiotikakurer opp gjennom årene, uten å få soppinfeksjon av det. Jeg tok en antibiotikakur ved juletider, og fikk soppinfeksjon av den:-) En forholdsvis vanlig birvirkning, som jeg inntil denne kuren var så heldig å slippe unna :-)

Så det gjelder å ikke la hovmodet ta overhånd :-)

Hmm... kan du da fortelle meg hvorfor noens erfaringer plutselig skal være en sannhet, mens andres erfaringer ikke er det?

Skrevet

Nei ikke sant, og mange med deg :)

Og det er min tro at alle plagene vi kvinner sliter med i dag som jevnlige soppanfall og diverse andre ting og tang kommer like så godt fra det som fra stringtruser og barbering.

Et friskt kjønn trenger ikke mer enn rent vann for å bli rent.

Høres veldig rart ut. Det er jo mye som trenger såpe for å kunne fjernes. Jeg kunne i hvert fall ikke tenke meg å vaske meg bare med vann "der nede", noe mer enn jeg kan tenke meg å vaske meg med bare vann andre steder på kroppen. Hvorfor skulle det være forskjell?

Skrevet

Hmm... kan du da fortelle meg hvorfor noens erfaringer plutselig skal være en sannhet, mens andres erfaringer ikke er det?

Det finnes vel ingen sannhet, kanskje. Men det er lett å være påståelig så lenge man ikke har opplevd slike ting selv.

Men det er jo rart at vi har så mange typer plager/sykdommer som før i tiden ikke eksisterte omtrent. Som f.eks. soppinfeksjoner både her og der:-(

Skrevet

Jeg pleide ta alt før, men nå foretrekker jeg å ha en liten pyntetrekant over... men kjønnsleppene barberer jeg, liker være glatt der...

enklere ved sex osv.

''enklere ved sex osv.''

Hvor vanskelig kan det være å ha sex selv om man har hår der da? :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det finnes vel ingen sannhet, kanskje. Men det er lett å være påståelig så lenge man ikke har opplevd slike ting selv.

Men det er jo rart at vi har så mange typer plager/sykdommer som før i tiden ikke eksisterte omtrent. Som f.eks. soppinfeksjoner både her og der:-(

Tror du ikke soppinfeksjoner fantes foer i tiden?

Skrevet

Hvis du ser på innlegget jeg opprinnelig kommenterte, så var vel nettopp det fordi personen der var påståelig - og jeg skrev om mine erfaringer for å vise at ikke alle opplever det samme ;)

Men nok om det.

Gjest togli
Skrevet

''enklere ved sex osv.''

Hvor vanskelig kan det være å ha sex selv om man har hår der da? :-)

Det lugger? ;)

Skrevet

Tror du ikke soppinfeksjoner fantes foer i tiden?

Aner ikke.....Men jeg har aldri hørt om det fra f.eks. min gamle avdøde mor. Men den generasjonen hadde heller ikke det samme forholdet som oss til hygiene, med f.eks. dusj hver dag. Hun praktiserte hele sitt liv bad en gang i uka, og kroppsvask hver dag ellers. Det er noe med mengden fuktighet vi omgir oss med, kanskje.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Aner ikke.....Men jeg har aldri hørt om det fra f.eks. min gamle avdøde mor. Men den generasjonen hadde heller ikke det samme forholdet som oss til hygiene, med f.eks. dusj hver dag. Hun praktiserte hele sitt liv bad en gang i uka, og kroppsvask hver dag ellers. Det er noe med mengden fuktighet vi omgir oss med, kanskje.

Eller kosthold kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...