Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prust

* Mandag - var i badeland med ungene fra 11 til 17.30 - var i aktivitet omtrent hele tiden, svømte 2300 meter innimellom lekingen :-) En fantastisk dag!

*Tirsdag - svømte 3000 meter! + 400 rockinger.

*Onsdag - ingenting

*Torsdag - en liten skitur med ungene, gikk ikke langt, men var ute et par timer.

*Fredag - gikk tur på beina med ungene, ca 8 km, i regn

*Lørdag - jobbet med ved fra 10.30 til 18.00, var ute hele tiden og lempet på kubber og ryddet kvist. Deilig arbeidsdag!

*Søndag - rant slalåm fra 11 til 16.30. Var litt slapp i kroppen, så jeg tok det ganske med ro....

Er fornøyd med påska mht trening :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345254-p%C3%A5skeukas-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag - lekte ute med ungene, ble ca. 30 min effektiv trening ut av det for min del

Tirsdag - 45 min styrketrening, en god økt

Og så tippet jeg over og ble sørpe forkjøla i resten av påska. :o(

Men i går hoppet jeg litt tau med tantisene, 100 hopp i langtauet holdt på å ta knekken på meg! Om kvelden gikk jeg en kveldstur på 4 km for å få rørt litt på meg.

Ikke fornøyd, men ettersom jeg har vært syk har jeg ikke orket å trene noe mer.

Gjest annlovinda

Tirsdag: Oppvarming, styrke og kondisjon på treningssenteret, totalt 1,5 time

Torsdag: Kjørte slalåm i 4 timer, kun en ørliten pause

Fredag: Gikk 15 km på langrenn, skikkelig bakglatte ski, så det var en strevsom tur.

Lørdag: 15 min oppvarming på ellipsemaskin, 40 min sirkeltrening, 50 min spinning.

I grunn fornøyd med påskens innsats på treningsfronten

Løpeturer på ca. 5 km tirsdag, torsdag, lørdag og søndag.

Har ikke våget meg på skitur i påsken, er usikker på om hånda er like sterk som før bruddene, og vil ikke risikere fall.

Hvor lang tid bruker du på 5 km? Sannsynligvis dobbelt så fort som meg. *hehe*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...