Gå til innhold

gleder meg sånn

Anbefalte innlegg

Gjest fattigmor
Skrevet

over det fine været som kommer nå..og at jeg skal ha mitt lille barnebarn noen dager! Planlegger alt det morsomme vi skal finne på:0) Hjertet mitt svulmer over! Han er 2 år :0)

Gjest fra meg;o)
Skrevet

Så kjekt! Gleder meg på dine vegne:o)

Skrevet

Skjønner deg godt:-)

Jeg har nettopp hatt med et av mine barnebarn på påskeferie. Kost oss til fjells med skigåing, aking og mye annet.

Merket da jeg var ute nå at det begynner å bli vår i lufta.

Gjest fattigmor
Skrevet

Så kjekt! Gleder meg på dine vegne:o)

Tusentakk for det! Med mye sykdom i det siste..så blir dette utrolig herlig!

Gjest fattigmor
Skrevet

Skjønner deg godt:-)

Jeg har nettopp hatt med et av mine barnebarn på påskeferie. Kost oss til fjells med skigåing, aking og mye annet.

Merket da jeg var ute nå at det begynner å bli vår i lufta.

Ja ,det skal bli deilig nå utover...mye å glede seg til. Lillemann

elsker å spille fotball , i det hele tatt å være ute å leke å gå tur,

da er han i hundre! En stor pose med brødbiter hører til

besøkene hans her, da mater vi ender,som spiser rett ut av

hånden hans:0)

Skrevet

Så heldig du er :)

Kan jo ikke være "fattigmor" når du har en slik rikdom :)

Gjest fattigmor
Skrevet

Så heldig du er :)

Kan jo ikke være "fattigmor" når du har en slik rikdom :)

ja, det er sant. Er det beste som har hendt meg:o)

Gjest fattigmor
Skrevet

Kos dere! :-) hyggelig med slike innlegg!

Det skal vi jammen gjøre! tusen takk :o)

Gjest majas mamma
Skrevet

Å så heldig du er. Mitt lille gull er bare to og en halv uke, så han har jeg rennå ikke fått lov å låne (nesten ikke holde heller, for mor har litt problem med å slippe lillegull ut av egen armkrok) Men det går seg til etterhvert tenker jeg, og jeg gleder meg vilt til alt jeg og lillegutt skal finne på etterhvert. Kos deg masse.

Gjest fattigmor
Skrevet

Å så heldig du er. Mitt lille gull er bare to og en halv uke, så han har jeg rennå ikke fått lov å låne (nesten ikke holde heller, for mor har litt problem med å slippe lillegull ut av egen armkrok) Men det går seg til etterhvert tenker jeg, og jeg gleder meg vilt til alt jeg og lillegutt skal finne på etterhvert. Kos deg masse.

gratulerer..Bestemor:0) Skjønner jeg godt,at hun ikke vil slippe han ennå ! Når lillemann var ca 3 mnd...fikk vi ha han en hel helg for første gang! og siden det har vi hatt han en Helg hver mnd:0) Vi koser oss enormt også får Far og Mor kose seg litt allene de også! Gled deg:0)

Mrs. Wallace
Skrevet

Og heldige barnebarnet, som har en bestemor som gleder seg sånn til å være sammen med ham!

Kos dere. :)

Gjest sukkesegsukk
Skrevet

Kos deg, en herlig alder :) Datteren min er 2 år, så herlig...

og hun elsker besteforeldrene, det er spesielt mormor hun snakker om.

Nå er hun så stor at hun forstår litt mer og husker litt mer....

og den personligheten.

Gjest fattigmor
Skrevet

Og heldige barnebarnet, som har en bestemor som gleder seg sånn til å være sammen med ham!

Kos dere. :)

takk...det ble masse kos. 4 herlige dager,som gikk altfor fort:0)

Gjest fattigmor
Skrevet

Kos deg, en herlig alder :) Datteren min er 2 år, så herlig...

og hun elsker besteforeldrene, det er spesielt mormor hun snakker om.

Nå er hun så stor at hun forstår litt mer og husker litt mer....

og den personligheten.

KJEMPEKOSELIG med slike småtasser i den alderen! Nå kan vi prate skikkelig sammen og fortelle historier underveis,som han sluker og gjentar:0) Disse dager som var,har han lært seg forskjell på 3 fuglearter...så nå vet han hvordan Due,Måke og Skjæra ser ut! 2 åringer kan mye mer enn vi tror:0))))

Gjest kjempefint
Skrevet

KJEMPEKOSELIG med slike småtasser i den alderen! Nå kan vi prate skikkelig sammen og fortelle historier underveis,som han sluker og gjentar:0) Disse dager som var,har han lært seg forskjell på 3 fuglearter...så nå vet han hvordan Due,Måke og Skjæra ser ut! 2 åringer kan mye mer enn vi tror:0))))

Så morsomt. Jeg har et tantebarn som er noen få år, og min mor og far koser seg glugg sammen med han. Han er jo verdens mest sjarmerende barn også da!

Og så heldig barnebarnet ditt er som har akkurat deg til bestemor. Som gleder seg og sikkert ser hver minste lille ting han gjør. Da blir han sett og bygger opp hauger medselvfølelse og ego.

Håper du får mange fine opplevelser i våren fremover. Det er så deilig med de små, de hjelper oss til å ta vare på stunden her og nå.

Gjest Elextra
Skrevet

Høres herlig ut med liten baby, da!

Skjønner mødre er forskjellige, da tenker jeg på: ''(nesten ikke holde heller, for mor har litt problem med å slippe lillegull ut av egen armkrok) ''

Jeg husker jeg synes det var veldig deilig og koselig om noen andre holdt babyen litt nærmest fra første stund, jeg! Men kjenner til andre mødre som har vært slik du nevner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...