Gå til innhold

Hvordan forbrenne 3 kvikklunch?

Anbefalte innlegg

Gjest faen ta disse 4pakningene
Skrevet

På en kveld?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Tror du maa ta det over flere kvelder:)

Skrevet

Hvordan klarte du å la være å spise den fjerde, da? :-)

Skrevet

Du kommer langt på vei med en times joggetur. Men hvem klarer vel det med så mye sjokolade i magen? :)

Gjest faen ta disse 4pakningene
Skrevet

Hvordan klarte du å la være å spise den fjerde, da? :-)

Den ligger der og lokker... Hehe, neida faktisk så ble jeg tilfredstilt av 3. Hadde blitt tilfredstilt av 1 om jeg bare hadde en også. Så dette er jo tragisk. På grensen til en besettelse.

Så nok ikke pent ut der jeg dyttet den ene kvikk-lunch staven inn med den neste...

Gjest Skal ned 60 kg -65
Skrevet

Hvem fikk den fjerde? Bikkja? Men til spørsmålet ditt - 1 time spinning selvfølgelig, det forbrenner mange kalorier. Også en halv times løpetur etterpå. Da kan du trygt spise den fjerde selv også.

Mary Poppins
Skrevet

Den ligger der og lokker... Hehe, neida faktisk så ble jeg tilfredstilt av 3. Hadde blitt tilfredstilt av 1 om jeg bare hadde en også. Så dette er jo tragisk. På grensen til en besettelse.

Så nok ikke pent ut der jeg dyttet den ene kvikk-lunch staven inn med den neste...

Men kvikk lunsj er jo veldig godt da ;-)

Skrevet

Hvorfor spise bare 3, når det er fire i pakken?

Det er bra urettferdig at 20 sekunds nytelse i munnen skal medføre så mye lidelse for å bli kvitt følgene ;)

Skrevet

Things that are done, it is needless to speak about...things that are past, it is needless to blame.

Confucius, The Confucian Analects

;0) I morgen er en ny dag med nye muligheter, og ingen kvikklunch. For du spiste alle i dag.

Gjest faen ta 4pakningene
Skrevet

Things that are done, it is needless to speak about...things that are past, it is needless to blame.

Confucius, The Confucian Analects

;0) I morgen er en ny dag med nye muligheter, og ingen kvikklunch. For du spiste alle i dag.

... har igjen en kvikk-lunch..

Og jeg som liksom skulle slanke meg!

Til mitt forsvar så var det ikke jeg som kjøpte dem.

Skrevet

... har igjen en kvikk-lunch..

Og jeg som liksom skulle slanke meg!

Til mitt forsvar så var det ikke jeg som kjøpte dem.

Skynd deg å spise den og så den ikke ødelegger morgendagen for deg! Og i morgen er du flink og lar være og så går du en lang tur også.

Flinke deg! Jeg vet du kan.

Gjest Kayia
Skrevet

Haha - det er den artigste og mest komplimentære overskrift og nick jeg har sett på lenge! :D

Gjest verinoca
Skrevet

Skynd deg å spise den og så den ikke ødelegger morgendagen for deg! Og i morgen er du flink og lar være og så går du en lang tur også.

Flinke deg! Jeg vet du kan.

''Skynd deg å spise den og så den ikke ødelegger morgendagen for deg!''

I like the way you think ;o))

Skrevet

Bra at Grete Roede ikke så deg nå ;-) Det hun ikke ser, teller ikke *hehe*

Gjest 4pakninger fra helv**e
Skrevet

Bra at Grete Roede ikke så deg nå ;-) Det hun ikke ser, teller ikke *hehe*

Tihi ;-)

Ei venninne av meg som gikk på Grethe Roede spiste av en bit av pølsa før hun veide den... :)

Det jeg har inntatt nå er vel omtrent 75 kosemerker...! Shiit!

F**n asså, jeg som var på spinning i går...... grr...

Skal løpe litt i trapper i morgen på jobben... + taste skikkelig fort på tastaturet. Og knekkebrød til frokost og lunch.

Skrevet

Hvor mye veier en kvikklunsj? 120 g? Om den veier det så inneholder 3 kvikk lunsj ca. 1700 kcal.

Om du jogger eller sykler med litt intensitet og holder det gående i 3 strake timer er du på god vei...

Skrevet

Hvem fikk den fjerde? Bikkja? Men til spørsmålet ditt - 1 time spinning selvfølgelig, det forbrenner mange kalorier. Også en halv times løpetur etterpå. Da kan du trygt spise den fjerde selv også.

''Hvem fikk den fjerde? Bikkja? Men til spørsmålet ditt - 1 time spinning selvfølgelig, det forbrenner mange kalorier. Også en halv times løpetur etterpå. Da kan du trygt spise den fjerde selv også.''

Nope. 3 timers joggetur eller hard sykkeltur så nærmer vi oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...