Gjest Nickløsheletia Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Tror du maa ta det over flere kvelder:) 0 Siter
morsan Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Hvordan klarte du å la være å spise den fjerde, da? :-) 0 Siter
Platina Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Du kommer langt på vei med en times joggetur. Men hvem klarer vel det med så mye sjokolade i magen? 0 Siter
Gjest faen ta disse 4pakningene Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Hvordan klarte du å la være å spise den fjerde, da? :-) Den ligger der og lokker... Hehe, neida faktisk så ble jeg tilfredstilt av 3. Hadde blitt tilfredstilt av 1 om jeg bare hadde en også. Så dette er jo tragisk. På grensen til en besettelse. Så nok ikke pent ut der jeg dyttet den ene kvikk-lunch staven inn med den neste... 0 Siter
Gjest Skal ned 60 kg -65 Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Hvem fikk den fjerde? Bikkja? Men til spørsmålet ditt - 1 time spinning selvfølgelig, det forbrenner mange kalorier. Også en halv times løpetur etterpå. Da kan du trygt spise den fjerde selv også. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Det tilsvarer 720 kcal http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbrukerrapporten/2002/1023887562.86#sport Spill squash i to timer imorgen og fredag så har du forbrent det :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Den ligger der og lokker... Hehe, neida faktisk så ble jeg tilfredstilt av 3. Hadde blitt tilfredstilt av 1 om jeg bare hadde en også. Så dette er jo tragisk. På grensen til en besettelse. Så nok ikke pent ut der jeg dyttet den ene kvikk-lunch staven inn med den neste... Men kvikk lunsj er jo veldig godt da ;-) 0 Siter
blanke ark Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Hvorfor spise bare 3, når det er fire i pakken? Det er bra urettferdig at 20 sekunds nytelse i munnen skal medføre så mye lidelse for å bli kvitt følgene 0 Siter
EnolaGay Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Things that are done, it is needless to speak about...things that are past, it is needless to blame. Confucius, The Confucian Analects ;0) I morgen er en ny dag med nye muligheter, og ingen kvikklunch. For du spiste alle i dag. 0 Siter
Gjest faen ta 4pakningene Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Things that are done, it is needless to speak about...things that are past, it is needless to blame. Confucius, The Confucian Analects ;0) I morgen er en ny dag med nye muligheter, og ingen kvikklunch. For du spiste alle i dag. ... har igjen en kvikk-lunch.. Og jeg som liksom skulle slanke meg! Til mitt forsvar så var det ikke jeg som kjøpte dem. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 ... har igjen en kvikk-lunch.. Og jeg som liksom skulle slanke meg! Til mitt forsvar så var det ikke jeg som kjøpte dem. Skynd deg å spise den og så den ikke ødelegger morgendagen for deg! Og i morgen er du flink og lar være og så går du en lang tur også. Flinke deg! Jeg vet du kan. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Haha - det er den artigste og mest komplimentære overskrift og nick jeg har sett på lenge! 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Skynd deg å spise den og så den ikke ødelegger morgendagen for deg! Og i morgen er du flink og lar være og så går du en lang tur også. Flinke deg! Jeg vet du kan. ''Skynd deg å spise den og så den ikke ødelegger morgendagen for deg!'' I like the way you think ;o)) 0 Siter
Axcia Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Bra at Grete Roede ikke så deg nå ;-) Det hun ikke ser, teller ikke *hehe* 0 Siter
Gjest 4pakninger fra helv**e Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Bra at Grete Roede ikke så deg nå ;-) Det hun ikke ser, teller ikke *hehe* Tihi ;-) Ei venninne av meg som gikk på Grethe Roede spiste av en bit av pølsa før hun veide den... Det jeg har inntatt nå er vel omtrent 75 kosemerker...! Shiit! F**n asså, jeg som var på spinning i går...... grr... Skal løpe litt i trapper i morgen på jobben... + taste skikkelig fort på tastaturet. Og knekkebrød til frokost og lunch. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Hvor mye veier en kvikklunsj? 120 g? Om den veier det så inneholder 3 kvikk lunsj ca. 1700 kcal. Om du jogger eller sykler med litt intensitet og holder det gående i 3 strake timer er du på god vei... 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Hvem fikk den fjerde? Bikkja? Men til spørsmålet ditt - 1 time spinning selvfølgelig, det forbrenner mange kalorier. Også en halv times løpetur etterpå. Da kan du trygt spise den fjerde selv også. ''Hvem fikk den fjerde? Bikkja? Men til spørsmålet ditt - 1 time spinning selvfølgelig, det forbrenner mange kalorier. Også en halv times løpetur etterpå. Da kan du trygt spise den fjerde selv også.'' Nope. 3 timers joggetur eller hard sykkeltur så nærmer vi oss. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Det tilsvarer 720 kcal http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbrukerrapporten/2002/1023887562.86#sport Spill squash i to timer imorgen og fredag så har du forbrent det :-) 3 kvikklunsj må da være mer enn 720 kcal??? Ifølge matvaretabellen inneholder 100 g kjekssjokolade ca. 550 kcal og 3 kvikklunsj veier da mye mer enn 130 g tilsammen?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.