Gjest sprekjeg Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hælte meg ikke ut idag, regn å guffent å bestemte meg for å sykle hvertfall 20 minutt på trimsykkelen inne i stua bare for å ha trimma litt. Alle monner drar tenkte jeg. Litt støl for jeg sykla onsdagen i en time + styrke. Styrke vil si armhevinger, situps og utfall. Det ble en halv time sykling i dag i stor fart å mer motstand enn sist så det resulterte i 308 kalorier forbrent, dvs like mye som den timen på onsdag!! Ble litt gla jeg for jeg e ikke så gla i å sykle men nå fikk jeg guts til å stå på mer. Neste gang ska jeg også heller sykle kortere tid men med mer motstand og fart. Det øker jo også kondisen hvis jeg klarer å presse meg. Hadde mp3 spiller med musikk med futt i selvfølgelig, herlig. Så dette var egentlig ingen stor prestajson men for meg føltes det veldig veldig godt å ha klart å presset meg litt nærmere målet for å få bedre kondis. God hææææælg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345499-skryteavmegselvtjihi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.