Gå til innhold

Noen drømmetydere her?

Anbefalte innlegg

Gjest hva tror du?
Skrevet

Hvordan tyder man en drøm som går ut på at man er gravid eller nettopp har født et barn.

Yngstedattera mi drømte også forleden at jeg skulle få et barn til, og at hun skulle bli storesøster.

Ei nær venninne av meg drømte også om det samme.

At jeg nettopp hadde fått en baby.

Hva betyr det? Jeg er jo sterilisert, og tilgang til p... har jeg ikke....

Skrevet

Det betyr vel at man står foran en forandring i livet, noe nytt, det trenger slett ikke være et barn. :o)

Skrevet

At du ønsker å skap noe eller at du trenger en forandring i livet?

Skrevet

Det betyr at det blir en varm sommer i sør og at det blir lite fjellrev i år. Videre betyr det at naboen din kommer til å kjøpe en Volvo og at Stoltenberg kommer til å holde nyttårstale 1. januar.

Skrevet

Det betyr at det blir en varm sommer i sør og at det blir lite fjellrev i år. Videre betyr det at naboen din kommer til å kjøpe en Volvo og at Stoltenberg kommer til å holde nyttårstale 1. januar.

*hi hi*

hidi, the scorpion
Skrevet

Har hatt slike drømmer... For meg har det vært mareritt:(

Ønsker ikke flere barn;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det tyder på at de rundt deg har overutviklet fantasi. Hva de drømmer, har ingen betydning for deg. Med mindre du tror at de er synske, selvsagt.

Gjest hva tror du?
Skrevet

Ha ha ha... Det var en morsom tolkning! ;-D

Gjest hva tror du?
Skrevet

Kan være ja.....

Takk for innspill. :-)

Gjest hva tror du?
Skrevet

Det betyr vel at man står foran en forandring i livet, noe nytt, det trenger slett ikke være et barn. :o)

Ja, mye mulig. Blir spennende å se hva det kan være for noe...

Takk for innspill. :-)

Skrevet

Fødsel i drømmer tyder på forandring. Om man har drømt om at barnet har blitt født vil dette stå som forandringer som VIL komme.

Fødsel er jo starten på noe nytt, og forandring er jo noe nytt.

Om du har noen ideer du ønsker å sette ut i livet er iallefal NÅ den rette tiden til å skape noe nytt :)

Skrevet

Drømte i natt at en jeg kjenner (som forøvrig er død nå), skulle føde et barn. Samtidig skrev hun en bok og var egentlig dødssyk. Vi fulgte henne til sykehuset og forlot henne der. Det kunne ennå ta en uke før ungen kom og hun hadde det vondt.

Hva betyr det da? Det er jo din skyld at jeg har drømt dette siden jeg leste innlegget ditt i går før jeg sovna;)

Skrevet

Drømte i natt at en jeg kjenner (som forøvrig er død nå), skulle føde et barn. Samtidig skrev hun en bok og var egentlig dødssyk. Vi fulgte henne til sykehuset og forlot henne der. Det kunne ennå ta en uke før ungen kom og hun hadde det vondt.

Hva betyr det da? Det er jo din skyld at jeg har drømt dette siden jeg leste innlegget ditt i går før jeg sovna;)

Dette er nok bare det som kalles dagsrester. Rett og slett et oppkop av ting du har lest, husket og opplevd.

Skrevet

Dette er nok bare det som kalles dagsrester. Rett og slett et oppkop av ting du har lest, husket og opplevd.

Hva, ingen dyp, dyp mening, altså?

*skuffa*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...