Gjest storby Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Jeg vokste opp i samme by som jeg studerte. Jeg bodde hjemme det første året etter vgs mens jeg studerte. Jeg fikk 400 i mnd da jeg gikk på vgs, men etter det var det slutt på lommepenger - noe jeg var helt enig i. Jeg jobbet ved siden av studiene men betalte ikke husleie til mine foreldre. Men jeg hjalp selvfølgelig til med husarbeid, middagslaging, passe på småsøsken, hjelpe med lekser osv. Jeg ser i ettertid at det hadde vært smart og tatt opp lån og satt på sparekonto, men så langt tenkte jeg ikke. Tenkte det var best å klare seg lengst mulig uten lån. Planen var å bo hjemme til jeg var ferdig studert, for å slippe studielån, men så fornuftig klarte jeg ikke å være. Orket ikke mer "hva skal du?" "når kommer du hjem?", "hvem skal du treffe?" etc. Men mine foreldre hadde selvfølgelig rett til å spørre om dette ettersom jeg bodde hos dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.