Gjest Ullared forever Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Noen som følger med på dette programmet? 0 Siter
fargeklatten Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Ja, jeg gjør det. Men synes det er ganske dårlig sammenlignet med ullared programmet. Tror det har med at noen av de faste folkene er for teite.Løkmannen og bigbrother typen blir man dritlei av. Dessuten blir jeg meget flau på blonde jenter sine vegne. Kun duster de som har vært med. 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Ja, jeg gjør det. Men synes det er ganske dårlig sammenlignet med ullared programmet. Tror det har med at noen av de faste folkene er for teite.Løkmannen og bigbrother typen blir man dritlei av. Dessuten blir jeg meget flau på blonde jenter sine vegne. Kun duster de som har vært med. ''Løkmannen ... blir man dritlei av.'' Morsom fyr. Selvskreven som handels- og løkminister i regjeringen Jensen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.