EnolaGay Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Nei dæven. Hva slags far setter kjerring og en liten unge på båten på den måten der?? MAKAN! *engasjert* 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Jeg reagerte også på det og på at Karoline (?) ble lykkelig over at han forlot kone og barn sånn uten videre omtrent. Høh. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 11. april 2010 Forfatter Skrevet 11. april 2010 Jeg reagerte også på det og på at Karoline (?) ble lykkelig over at han forlot kone og barn sånn uten videre omtrent. Høh. Godt det ikke er bare meg! Hehehehehehehe..... *kjefter opp skjermen* 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Ja, du snakker! At det går annnn!!!!! Og helt enig med Lillemus - hvordan går det an å bli så lykkelig over å få en mann som har sendt kone og unger på båten - bokstavelig talt?????!!! Pføyyy!! Men hva med Kim? Jeg tror han har mistet hukommelsen, og lever i beste velgående på Shetland! Såh! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 har du aldri vært hodestups forelsket???? Da er det ingen abdre ting enn deg og din kjære som betyr noe vet du 0 Siter
tusseline Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Nei - for folk går aldri fra hverandre liksom...? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Det verste er at jeg ble superhappy når han ble sammen med "sitt livs kjærlighet" *skamme seg* 0 Siter
EnolaGay Skrevet 12. april 2010 Forfatter Skrevet 12. april 2010 Det verste er at jeg ble superhappy når han ble sammen med "sitt livs kjærlighet" *skamme seg* Intet galt i å bli sammen med "sitt livs" hva det måtte være. Men man setter ikke ungene fra seg på båten med kassert partner på det viset. Selv ikke på film. Hm, tenkt deg når svenska vil tilbake til mor i Sveige og tar med avkommet...rettssakene...pengene...drittkastingen. Men får vi se de episodene?? Nei. *sur* 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Ja, du snakker! At det går annnn!!!!! Og helt enig med Lillemus - hvordan går det an å bli så lykkelig over å få en mann som har sendt kone og unger på båten - bokstavelig talt?????!!! Pføyyy!! Men hva med Kim? Jeg tror han har mistet hukommelsen, og lever i beste velgående på Shetland! Såh! ''Men hva med Kim? Jeg tror han har mistet hukommelsen, og lever i beste velgående på Shetland! Såh!'' Han har ikke mistet hukommelsen - jeg er brennsikker på at det brevet til Robin, det som Roland fant i vannet under brygga, er fra Kim! Nemlig. ) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 12. april 2010 Forfatter Skrevet 12. april 2010 Ja, du snakker! At det går annnn!!!!! Og helt enig med Lillemus - hvordan går det an å bli så lykkelig over å få en mann som har sendt kone og unger på båten - bokstavelig talt?????!!! Pføyyy!! Men hva med Kim? Jeg tror han har mistet hukommelsen, og lever i beste velgående på Shetland! Såh! HÅPER han lever på Shetland. Men han bør minst ha et lite hukommelsestap for å kompensere for å gjøre noe slikt mot en unge. (Han og) Dra av gårde og late som han er død.... Heeerree... jeg må slutte å se på tv...*skratter* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Intet galt i å bli sammen med "sitt livs" hva det måtte være. Men man setter ikke ungene fra seg på båten med kassert partner på det viset. Selv ikke på film. Hm, tenkt deg når svenska vil tilbake til mor i Sveige og tar med avkommet...rettssakene...pengene...drittkastingen. Men får vi se de episodene?? Nei. *sur* Jeg er så naiv at jeg tror kona og ungene får det bedre uten ham ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.