Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei dæven. Hva slags far setter kjerring og en liten unge på båten på den måten der??

MAKAN!

*engasjert*

Skrevet

Jeg reagerte også på det og på at Karoline (?) ble lykkelig over at han forlot kone og barn sånn uten videre omtrent. Høh.

Skrevet

Jeg reagerte også på det og på at Karoline (?) ble lykkelig over at han forlot kone og barn sånn uten videre omtrent. Høh.

Godt det ikke er bare meg! Hehehehehehehe.....

*kjefter opp skjermen*

tzatziki1365380058
Skrevet

Ja, du snakker! At det går annnn!!!!! :(

Og helt enig med Lillemus - hvordan går det an å bli så lykkelig over å få en mann som har sendt kone og unger på båten - bokstavelig talt?????!!! Pføyyy!!

Men hva med Kim? Jeg tror han har mistet hukommelsen, og lever i beste velgående på Shetland! Såh!

trollemor;o)
Skrevet

har du aldri vært hodestups forelsket???? Da er det ingen abdre ting enn deg og din kjære som betyr noe vet du

Skrevet

Nei - for folk går aldri fra hverandre liksom...?

;)

Skrevet

Det verste er at jeg ble superhappy når han ble sammen med "sitt livs kjærlighet" *skamme seg* ;)

Skrevet

Det verste er at jeg ble superhappy når han ble sammen med "sitt livs kjærlighet" *skamme seg* ;)

Intet galt i å bli sammen med "sitt livs" hva det måtte være. Men man setter ikke ungene fra seg på båten med kassert partner på det viset. Selv ikke på film.

Hm, tenkt deg når svenska vil tilbake til mor i Sveige og tar med avkommet...rettssakene...pengene...drittkastingen. Men får vi se de episodene?? Nei.

*sur*

Skrevet

Og helt enig med Lillemus - hvordan går det an å bli så lykkelig over å få en mann som har sendt kone og unger på båten - bokstavelig talt?????!!! Pføyyy!!

Men hva med Kim? Jeg tror han har mistet hukommelsen, og lever i beste velgående på Shetland! Såh!

''Men hva med Kim? Jeg tror han har mistet hukommelsen, og lever i beste velgående på Shetland! Såh!''

Han har ikke mistet hukommelsen - jeg er brennsikker på at det brevet til Robin, det som Roland fant i vannet under brygga, er fra Kim! Nemlig. :o)

Skrevet

HÅPER han lever på Shetland. Men han bør minst ha et lite hukommelsestap for å kompensere for å gjøre noe slikt mot en unge. (Han og) Dra av gårde og late som han er død....

Heeerree... jeg må slutte å se på tv...*skratter*

Skrevet

Intet galt i å bli sammen med "sitt livs" hva det måtte være. Men man setter ikke ungene fra seg på båten med kassert partner på det viset. Selv ikke på film.

Hm, tenkt deg når svenska vil tilbake til mor i Sveige og tar med avkommet...rettssakene...pengene...drittkastingen. Men får vi se de episodene?? Nei.

*sur*

Jeg er så naiv at jeg tror kona og ungene får det bedre uten ham ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...