Gjest Savner lukta Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Jeg røyker ikke, men jeg savner veldig den koselige røykelukta som det var på uteplassene før. Savner du den lukta ? 0 Siter
Angustia Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Hehe - tulleinnlegg :-) Godt å gå hjem etter et kafebesøk uten røyklukt og ikke minst å kunne ta med seg barna på kafe / restaurant uten dårlig samvittighet.. Hilsen innbarka røyker (som aldri røyker innendørs) og setter STOR pris på røykeloven! 0 Siter
Gjest Savner lukta Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Hehe - tulleinnlegg :-) Godt å gå hjem etter et kafebesøk uten røyklukt og ikke minst å kunne ta med seg barna på kafe / restaurant uten dårlig samvittighet.. Hilsen innbarka røyker (som aldri røyker innendørs) og setter STOR pris på røykeloven! Spørsmålet var seriøst ment. 0 Siter
Angustia Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Spørsmålet var seriøst ment. OK :-) Seriøst svar fra en røyker: NEI! 0 Siter
fargeklatten Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Hehe - tulleinnlegg :-) Godt å gå hjem etter et kafebesøk uten røyklukt og ikke minst å kunne ta med seg barna på kafe / restaurant uten dårlig samvittighet.. Hilsen innbarka røyker (som aldri røyker innendørs) og setter STOR pris på røykeloven! Du har ikke tenkt på at du stinker røyk i klær og hår selvom du røyker utendørs? Jeg setter nemlig ikke pris på den lukta heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.