Gå til innhold

LEGO-hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 5-6 år siden kjøpte jeg et LEGO-byggesett til ungene. Med tid og stunder ble byggesettet demontert og blandet med annen LEGO. Nå ønsker vi å bygge den opp igjen,men vi husker ikke hvordan den så ut!!! Har prøvd å finne den på lego sin hjemmeside,gått gjennom mange instuksjonstegninger,men finner den ikke!!!

Det er 3 grå plater i bunnen,de er glatte på midten og har plass til legobrikker på sidene. Ungene påstår det var en pizza(?) restaurant på toppen av bygningen. Ellers er vi ganske blanke.

Er det noen som kan hjelpe oss?

Skrevet

Ha-ha, her i huset er det mengder med lego, sikkert verdt masse peng ja, huff tør ikke tenke på hva det har kostet men,men.

Lego er gøy, har bygget i mange hundre timer selv, og pizzasjappa syns jeg å huske..........på en flyplass, eller parkering el. noe

Er forresten sikker på jeg har bruksanvisningen også jeg, ett sted blandt mine hundrevis av.

Har samlet alle i den største plastdunken på ikea, orker ikke se igjen nå da.

Har alltid tatt vare på de.

du burde finne det på lego.com.

Good luck

Skrevet

Hurra! Jeg fant det jeg lette etter :-) !!!!

Takk for hjelpen alle sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...