Gå til innhold

Bestille Cat Eye speedometer på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det på ebay eller andre nettsteder at sykkelcomputere er billige?

Skrevet

Du får dem fra et par hundringser og oppover på G-sport da...

Europris har et fra Sigma nå til 149,-. Jeg hadde dette på den gamle sykkelen min (nå ligger det i påvente av montering på den nye) og jeg er storfornøyd med det. Mer fornøyd enn med Cat Eye'en som jeg har på den andre sykkelen, Sigmaen har nemlig effektiv sykkeltid, det har ikke den Cat Eye'n jeg har.

Skrevet

Du får dem fra et par hundringser og oppover på G-sport da...

Europris har et fra Sigma nå til 149,-. Jeg hadde dette på den gamle sykkelen min (nå ligger det i påvente av montering på den nye) og jeg er storfornøyd med det. Mer fornøyd enn med Cat Eye'en som jeg har på den andre sykkelen, Sigmaen har nemlig effektiv sykkeltid, det har ikke den Cat Eye'n jeg har.

Den Cat Eye'n jeg tenker på nå, er en dyrere versjon. Wireless-et-eller-annet som sønnen ønsker seg. Men jeg kjøper ikke på g-sport til 600 kr, det kan han bare glemme.

Jeg har Sigma BC 906, helt ok den altså.

Skrevet

Den Cat Eye'n jeg tenker på nå, er en dyrere versjon. Wireless-et-eller-annet som sønnen ønsker seg. Men jeg kjøper ikke på g-sport til 600 kr, det kan han bare glemme.

Jeg har Sigma BC 906, helt ok den altså.

''Den Cat Eye'n jeg tenker på nå, er en dyrere versjon. Wireless-et-eller-annet som sønnen ønsker seg. Men jeg kjøper ikke på g-sport til 600 kr, det kan han bare glemme.''

Fin bursdagsgave det vel?

Skrevet

''Den Cat Eye'n jeg tenker på nå, er en dyrere versjon. Wireless-et-eller-annet som sønnen ønsker seg. Men jeg kjøper ikke på g-sport til 600 kr, det kan han bare glemme.''

Fin bursdagsgave det vel?

Nei, jeg tror ikke det. Det er for dyrt. Han kommer uansett til å la den stå på sykkelen når han går i fra den, så da er den for stjelt å regne etter ei uke... Jeg må snakke frempå en billig-utgave ;-)

Han fikk seg ny sykkel forleden. Han er veldig stolt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...