Axcia Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Er det på ebay eller andre nettsteder at sykkelcomputere er billige? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Du får dem fra et par hundringser og oppover på G-sport da... Europris har et fra Sigma nå til 149,-. Jeg hadde dette på den gamle sykkelen min (nå ligger det i påvente av montering på den nye) og jeg er storfornøyd med det. Mer fornøyd enn med Cat Eye'en som jeg har på den andre sykkelen, Sigmaen har nemlig effektiv sykkeltid, det har ikke den Cat Eye'n jeg har. 0 Siter
Axcia Skrevet 12. april 2010 Forfatter Skrevet 12. april 2010 Du får dem fra et par hundringser og oppover på G-sport da... Europris har et fra Sigma nå til 149,-. Jeg hadde dette på den gamle sykkelen min (nå ligger det i påvente av montering på den nye) og jeg er storfornøyd med det. Mer fornøyd enn med Cat Eye'en som jeg har på den andre sykkelen, Sigmaen har nemlig effektiv sykkeltid, det har ikke den Cat Eye'n jeg har. Den Cat Eye'n jeg tenker på nå, er en dyrere versjon. Wireless-et-eller-annet som sønnen ønsker seg. Men jeg kjøper ikke på g-sport til 600 kr, det kan han bare glemme. Jeg har Sigma BC 906, helt ok den altså. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Den Cat Eye'n jeg tenker på nå, er en dyrere versjon. Wireless-et-eller-annet som sønnen ønsker seg. Men jeg kjøper ikke på g-sport til 600 kr, det kan han bare glemme. Jeg har Sigma BC 906, helt ok den altså. ''Den Cat Eye'n jeg tenker på nå, er en dyrere versjon. Wireless-et-eller-annet som sønnen ønsker seg. Men jeg kjøper ikke på g-sport til 600 kr, det kan han bare glemme.'' Fin bursdagsgave det vel? 0 Siter
Axcia Skrevet 12. april 2010 Forfatter Skrevet 12. april 2010 ''Den Cat Eye'n jeg tenker på nå, er en dyrere versjon. Wireless-et-eller-annet som sønnen ønsker seg. Men jeg kjøper ikke på g-sport til 600 kr, det kan han bare glemme.'' Fin bursdagsgave det vel? Nei, jeg tror ikke det. Det er for dyrt. Han kommer uansett til å la den stå på sykkelen når han går i fra den, så da er den for stjelt å regne etter ei uke... Jeg må snakke frempå en billig-utgave ;-) Han fikk seg ny sykkel forleden. Han er veldig stolt! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.