filiokus81 Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 ...hva syns dere? Jeg er kjempefan! Skal se episode 4 & 5 på nett-tv nå, for dem har jeg gått glipp av ) 0 Siter
Gjest synes nå denne damen Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Jeg liker veldig godt serien "Hjernevask". Interessant men eksplosivt og det som kommer frem i serien kan helt klart misbrukes både den ene og den andre veien. Men helt klart severdig serie. 0 Siter
Gjest det blir for enkelt Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Jeg falt ut etter andre del, fordi jeg syns prosjektet hans ble for enkelt. Uavhengig av kommentarer i media syns jeg at adferdsforskningen fikk for liten tyngde i forhold til ganske omdiskuterte utenlandsk ekspertise. Jeg er forsker selv, om enn i et helt annet fagfelt, og vet hvor viktig det er at forskningsjournalistikken er seriøs og god. Eia er verken journalist eller forsker, og burde ha holdt seg til underholdning som sitt område. 0 Siter
Gjest slsjd Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Jeg falt ut etter andre del, fordi jeg syns prosjektet hans ble for enkelt. Uavhengig av kommentarer i media syns jeg at adferdsforskningen fikk for liten tyngde i forhold til ganske omdiskuterte utenlandsk ekspertise. Jeg er forsker selv, om enn i et helt annet fagfelt, og vet hvor viktig det er at forskningsjournalistikken er seriøs og god. Eia er verken journalist eller forsker, og burde ha holdt seg til underholdning som sitt område. Jeg er enig med deg i alt, men det e rpositivt at det har skapt debatt. Jeg ser ikke for meg at det kunne skapt samme debatten om det ikke nettopp var tendensiøst. Det siste er jo synd, men resultatet har hatt positive sider også. 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Jeg har gått glipp av alle episodene, har hørt de snakke om de på radio, så MÅ se en gang 0 Siter
EnolaGay Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Bra men den trenger en "oppfølger" av noe slag. Ellers forsvinner den og temaet i diverse Farmen og Paradishoteller igjen. Og folk blir like dumme! 0 Siter
cathlin Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Etter første program ble det forutsigbart og kjedelig. 0 Siter
cathlin Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Jeg har ham litt i vrangstrupen... Samme her. Trodde ikke det kom til å skje. Syns han burde finne seg en ordentlig jobb. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 To gode ting: Han har satt på plass den jålete feministiske fløyen innenfor samfunnforskningen (særlig kjønnsforskerne) og blusset liv i kontraster mellm forskningsparadigmer. Faglig er prosjektet hans platt, sellektivt og uinteressant. Skuffende tatt i betraktning hans hovedfag i sosiologi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.