Gå til innhold

Ansiktskrem for veldig tørr hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en god krem å anbefale? Helg greit om den ikke koster skjorta. En god kollega fyller 40 og har sagt hun sliter med at hun aldri finner en god ansiktskrem som trenger godt ned i huden (bare legger seg som en film utenpå). Har veldig lyst til å overraske henne med en god krem. Forslag?

hjernetrimmern
Skrevet

Jeg liker Vichy fra apoteket veldig godt...de er middels dyre.

Spørr gjerne de ansatte, så får du gode råd, hvilken som er for tørr hud.

Lykke til!

Skrevet

Vichy fra apotek. Brukt i hele den kalde vinteren her i år og veldig fornøyd.

Gjest god krem
Skrevet

Har du noen å gå sammen med(?), ville jeg gitt Kanebo. Den er den eneste kremen jeg kan bruke, og den trenger godt ned i huden. Er helt unik.

Skrevet

Jeg har ekstrem tørr hud, bruker jeg ikke ansiktskrem morgen og kveld begynner jeg raskt å flasse. Biotherm aqua source er min favoritt - men den koster jo litt.

Går evt an å bestille på nett. lookfantastic.com, strawberrynet.com, feelunique.com

Jeg bruker i tillegg serum fra Estée Lauder som heter advanced night repair. Tar på serumet, la det trekke inn og så biotherm. Serumet er dyrt, men utrolig bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...