Gå til innhold

Noen kloke hoder her? Gave til mann 50 år...

Anbefalte innlegg

Gjest fant ikke noe nick nei
Skrevet

Skal i fødselsdag til en nabo, mann 50 år. Har noen noen forslag hvilken pris og hva kan jeg kjøpe??

Veldig takknemlig for svar...

Ps. Kjenner han ikke så veldig godt men har er både sporty og litt huslig av seg...

Fortsetter under...

Gjest fant ikke noe nick nei
Skrevet

Gavekort til en sportsbutikk?

Hvor mye er "passende" å gi??

Skrevet

Hvor mye er "passende" å gi??

Pris avhenger litt av hvilken type fest du er invitert til, og om du kommer alene eller med partner. 300-500 bør være greit.

Skrevet

Kanskje pulsklokke, f.eks. noe sånt? http://www.oslosportslager.no/produkt/polar-fs2c-pulsklokke-5525.aspx

Men husk byttekort, om han er en feinschmecker er det fare for at denne blir for enkel, de beste koster opp mot 3000. I så fall kan han sikkert bytte inn i noe annet utstyr han har bruk for.

Genialt! For en person som er nærmer seg grava med stormskritt, så må dette være den ultimate gaven!

Denne skal jeg huske!

Annonse

Gjest Elextra
Skrevet

Genialt! For en person som er nærmer seg grava med stormskritt, så må dette være den ultimate gaven!

Denne skal jeg huske!

LOL

Men jeg vet faktisk at mange menn i 40-50-årsalderen ønsker seg (eller kjøper seg) pulskokke :-).

Rart hvor mange menn som blir bitt av treningsbasillen i den alderen, og de vil gjerne måle resultatetene også.

Gjest Tatjana
Skrevet

Vi var i 50-årslag nylig, og på gavebordet der så vi bl.a mange flasker med godt drikke, en flott lommelerke, diverse kniver, både til matlaging men også , tja, hva heter det? Jaktkniver. Gode votter (dette var tidlig på vinteren så jeg regner med han fikk bruk for dem), boka "Barndom 60-tallet", klokke....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...