Gå til innhold

Gruppeintervju?

Anbefalte innlegg

Gjest fersk i gamet
Skrevet

Hei,

I forbindelse med jobbsøking har jeg blitt invitert til et gruppeintervju, der det skal bli avgjort hvem av kandidatene som får komme på individuelt intervju. Jeg har aldri vært på annet enn individuelle intervjuer, derfor lurte jeg på om noen har noen erfaringer å dele? Synes det virker ekstra skummelt når det er så mange til stede!

Gjest lykke til du
Skrevet

Vær godt forberedt. Lær deg det som er mulig om arbeidsplassen, mulige problemstillinger som du/de kan komme opp i. Tenk også over hvorfor du har noe å bidra med der. Både personlige egenskaper og mer formelle kvalifikasjoner. Tro på at du er god nok, du ble tross alt innkalt til intervju. :)

Gjest fersk i gamet
Skrevet

Vær godt forberedt. Lær deg det som er mulig om arbeidsplassen, mulige problemstillinger som du/de kan komme opp i. Tenk også over hvorfor du har noe å bidra med der. Både personlige egenskaper og mer formelle kvalifikasjoner. Tro på at du er god nok, du ble tross alt innkalt til intervju. :)

Tusen takk for svar. Jeg er litt nervøs for at det blir veldig "kamp om ordet", da jeg ikke er en person som liker å avbryte andre, men samtidig har jeg mange kvalifikasjoner og egenskaper som passer til denne jobben, og dem vil jeg jo gjerne få frem! Kunsten blir vel å klare å få presentert seg uten å virke dominerende i samtalene.... Merker jeg gruer meg, men blir spennende også:)

Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...