Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest skrivekløe
Skrevet

Jeg skriver blogg. Noen ganger er det brennbare temaer som omtales. Jeg holder meg til sak, grove utsagn er ingenting for meg. Bloggen er åpen for kommentarer med forhåndmoderering.

Noen ganger kommer det temmelig kraftige kommentarer, men nesten ingenting går på meg. En kommentar var veldig lang. Vedkommende hadde tydligvis gjort seg flid med å skrive den, men hadde ikke brukt en virkelig epostadresse. Innholdet var merkelig, en nokså fjern virkelighetsoppfatning og vanskelig å forstå hva vedkommende egentlig prøvde å formidle i kommentaren.

En annen kommentar beskyldte en navngitt offentlig person for kriminalitet og mafiavirksomhet! Enda en annen hadde en rad linker til Youtube der en befolkningsgruppe fikk gjennomgå. Noe var slik jeg oppfattet det spekulativt, andre deler tilla andre folk oppfatninger/påstander de opplagt ikke har..Kommentaren hadde lite med temaet i artikkelen å gjøre.

Så nå er spørsmålet mitt - hva ville du gjort med sånne kommentarer?

Sende en kort mail til dem? Godta komentarer og skrive svar? Slette dem uten kommentar?

Skrevet

Ville slettet det jeg fant for godt. Det er ytringsfrihet, men det betyr ikke at du som bloggeier trenger å la alt mulig vissvass stå.

Skrevet

Do as you please. Din private barnehage det der. :)

Skrevet

Hadde ikke giddet å gi de tilbakemelding, men slettet de jeg følte for selv..

Skrevet

Det er din blogg, du sletter det du ikke vil ha der, og du er ikke forpliktet til å sende melding til forfatteren om at du har slettet. I din lekegrind er det du som rår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...