Gå til innhold

ånei, gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest paranoid?i dag?
Skrevet

Jeg trenger å roe meg ned litt, jeg har nemlig fått det for meg at jeg er gravid, og jeg klarer ikke så slutte å tenke på det. Men uansett, jeg vil gjerne ha deres mening.

Jeg går på p-piller, har aldri glemt å tatt noen, men rundt siste mens hadde jeg sex på siste dag før ny pilleperiode da jeg var stoppet å blø. Pillen tok jeg dagen etter som normalt.

Jeg har vært utrolig trett i det siste, fått ømme bryster, og i dag kjente jeg på en aldri så liten kvalme. Kjøpte en graviditetstest (venter ikke mens før om ca. en uke) men jeg kunne ikke holde meg. Den var jo negativ da. Men så er jo heller ikke sikkert resultat ennå? Selv om det er tre uker siden jeg da kan ha blitt befruktet....

Hva tror dere? Er det overhodet sjanse for at jeg kan være gravid?

Skrevet

Man blir gravid ved eggløsning og hvis du har mens med ca fire ukers mellomrom, så hadde du sex rundt mens for tre uker siden (siden du venter mens igjen om en uke)?

Det er helst rundt 2 uker etter siste mens' første dag man blir gravid, men alt er vel egentlig i teorien mulig, så jeg vet ikke...

Symptomene dine kan minne om graviditetssymptomer, men tankens kraft er stor..Hvis du grubler mye på dette, så får du sikkert også symptomer ;)

Gjest paranoid?idag?
Skrevet

Man blir gravid ved eggløsning og hvis du har mens med ca fire ukers mellomrom, så hadde du sex rundt mens for tre uker siden (siden du venter mens igjen om en uke)?

Det er helst rundt 2 uker etter siste mens' første dag man blir gravid, men alt er vel egentlig i teorien mulig, så jeg vet ikke...

Symptomene dine kan minne om graviditetssymptomer, men tankens kraft er stor..Hvis du grubler mye på dette, så får du sikkert også symptomer ;)

Ja, dette er også tredje gangen jeg er oppe å kjøre p.g.a symptomer, blir like bekymra hver gang. Men denne gangen skal det godt nok sies at jeg har merket flere symptomer enn jeg har hatt før....

men det er jo bare å vente å se...men tusen takk for svar. Hadde hetta et øyeblikk da jeg skrev det der;)

Passer bare svært dårlig å bli gravid nå nemlig;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, dette er også tredje gangen jeg er oppe å kjøre p.g.a symptomer, blir like bekymra hver gang. Men denne gangen skal det godt nok sies at jeg har merket flere symptomer enn jeg har hatt før....

men det er jo bare å vente å se...men tusen takk for svar. Hadde hetta et øyeblikk da jeg skrev det der;)

Så bruk prevensjon:(

Gjest paranoid?idag?
Skrevet

jeg gjør det...:(

Gjest ...skrev trådstarter...
Skrevet

''Jeg går på p-piller,''

Skrevet

Satser på det er falsk alarm da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...