Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake luftet jeg om jeg bør fortelle den andre part om kjærestens utroskap. Jeg som "elskerinnen". Det var delte meninger om dette, men jeg valgte å ta kontakt og hun fikk vite. Til dere som på det sterkeste ba meg ligge unna, vil jeg fortelle at hun satte stor pris på å få vite dette fra meg... Hvem ellers skulle gjort henne oppmerksom på dette.

Jeg gjorde ikke dette for å ødelegge noe, eller såre henne, men det føles godt å ha handlet istedet for å si at utroskap er OK så lenge vi ikke vet. Det er det ikke!!!

Gjest ikke nå pga tema
Skrevet

At en venninne kan fortelle en venninne med utro kjæreste/ektemann at hun vet han har et forhold, det kan jeg skjønne. Men at hun som er den han er utro med kan si det til den bedradde, det får jeg meg ikke til å forstå. Jeg er i et sånt forhold selv akkurat nå, der jeg er "den andre", og der han vel egentlig har gjort det klart at han ønsker begge deler - noe som akkurat nå passer meg fint.

Og likevel ... Innimellom kunne jeg nok ønske at bomben sprakk, mest i håp om at hun han lever med ville gå fra ham og jeg dermed får ham for meg selv (selv om jeg egentlig ikke ønsker noe fast forhold og er sammen med ham delvis fordi det for meg er ukomplisert sånn), men fra det og til å selv fortelle henne at mannen hennes har et forhold til meg? Aldri i verden! Og ingen, absolutt ingen skal fortelle meg at man forteller dette for annet enn å ødelegge!

Gjest too ano
Skrevet

At en venninne kan fortelle en venninne med utro kjæreste/ektemann at hun vet han har et forhold, det kan jeg skjønne. Men at hun som er den han er utro med kan si det til den bedradde, det får jeg meg ikke til å forstå. Jeg er i et sånt forhold selv akkurat nå, der jeg er "den andre", og der han vel egentlig har gjort det klart at han ønsker begge deler - noe som akkurat nå passer meg fint.

Og likevel ... Innimellom kunne jeg nok ønske at bomben sprakk, mest i håp om at hun han lever med ville gå fra ham og jeg dermed får ham for meg selv (selv om jeg egentlig ikke ønsker noe fast forhold og er sammen med ham delvis fordi det for meg er ukomplisert sånn), men fra det og til å selv fortelle henne at mannen hennes har et forhold til meg? Aldri i verden! Og ingen, absolutt ingen skal fortelle meg at man forteller dette for annet enn å ødelegge!

takk og lov for at det er noe som heter Karma sier bare jeg!

Du får nok 3 dobbelt tilbake endag :)

Gjest ikke nå pga tema
Skrevet

Har nok ingen tro på Karma. Og tredobbelt av HAN ville være for mye av det gode. :-)

Men jeg mener altså det er galt nok å være sammen med en utro mann, og det er neimen ikke min jobb å fortelle dama hans at han har andre - og i alle fall ikke at han har MEG. Og som sagt, ingen forteller kona/kjæresten/samboeren til elskeren om forholdet sitt av ren godhet for kona/kjæresten/samboeren!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...