Gå til innhold

Noen som har erfaring med Acai?

Anbefalte innlegg

Gjest Litt slankere...
Skrevet

Jeg kom over en nettside der det ble skrøte opp i skyene av dette produktet. Noen som hadde slanket seg flere kilo, med Acai kapsler og rensekur...

Jeg vil gjerne bli kvitt litt magefett før sommeren kommer, men er ikke flink til å holde kosthold og trening.. Så trenger noe som gjør seg litt selv, og det gjør hvis Acai... Går turer og slikt med liker ikke å gå på trenings studio...

noen som kan komme med ett tips til kur?

Gjest the only solution
Skrevet

Det beste, og eneste, tipset som funker er å endre kostholdet og begynne å trene. Alt annet er bare bortkastede penger. Kroppen mister vann, men ikke fett. Du kommer til å gå opp igjen de kiloene du mister i begynnelsen. De aller fleste opplever faktisk å gå opp mer enn de mistet. Så ta deg sammen, kom deg ut og tren, og spis mindre fett.

Skrevet

Det er lommeboken din som blir lettere.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er lommeboken din som blir lettere.

Med vennlig hilsen

Helt enig.

Skrevet

Det eneste som hjelper i lengden er å legge om kostholdet for alltid. Spis grovt, grønt, lett, lite og ofte. Og rør deg!

Jeg går heller ikke på helsestudio, men jeg sykler til jobben (2x8 km med 2 km motbakke begge veier) og sykler og jogger en god del ellers. Super trim!

Skrevet

Det beste, og eneste, tipset som funker er å endre kostholdet og begynne å trene. Alt annet er bare bortkastede penger. Kroppen mister vann, men ikke fett. Du kommer til å gå opp igjen de kiloene du mister i begynnelsen. De aller fleste opplever faktisk å gå opp mer enn de mistet. Så ta deg sammen, kom deg ut og tren, og spis mindre fett.

Det er kaloriinntaket som må ned, og ikke nødvendigvis fettandelen. Det er viktig å spise variert. Mitt råd vil være å prioritere protein og sunt fett og heller kutte på karbohydrater.

Skrevet

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor noen ikke forstår at det ikke finnes noen lettvint løsning. Det er fysisk aktivitet kombinert med et fornuftig kosthold som er eneste fornuftige måten å gå ned i vekt på. Lag en kostholdplan hvor du får et lite kaloriunderskudd og du vil automatisk gå ned i vekt. Legg til litt kardiotrening og du vil øke vektreduksjonen ytterligere.

Skrevet

Jeg har smakt Acaijuce. Skal være stappfull av antioksidanter, et av de beste bærene. Leste ikke noe om slanking.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...