Gå til innhold

Hva skriver dere på FB når det er slutt ?

Anbefalte innlegg

Gjest ny på FB
Skrevet

hvis det har stått at du er i et forhold på profilen din på FB, og de er slutt med kjæresten/samboeren, endrer du det da med en gang eller hva gjør du?

Eller velger de fleste å la feltet stå ubesvart så folk kan lure på om det er slutt eller om du bare ikke vil la de opplysningene ligge åpent?

Hva gjør dere?

Skrevet

Du kan fjerne sivilstatusen helt, så slipper du spørsmål.

Jeg har noen venninner som stadig har endret mellom singel - det er komplisert - i et forhold. Men, det medfører mange spørsmål fra "venner" og venner.

Gjest ny på FB
Skrevet

Du kan fjerne sivilstatusen helt, så slipper du spørsmål.

Jeg har noen venninner som stadig har endret mellom singel - det er komplisert - i et forhold. Men, det medfører mange spørsmål fra "venner" og venner.

Men det er vel litt påfallende at folk plutselig begynner å fjerne den informasjonen? Er det mange som fjerner den informasjonen hvis de er i et bra forhold?

Skrevet

Men det er vel litt påfallende at folk plutselig begynner å fjerne den informasjonen? Er det mange som fjerner den informasjonen hvis de er i et bra forhold?

De fleste bryr seg lite om hva som står der - særlig når det ikke står noe der.

Sikkert ingen godt gifte som fjerner statusen, men du trenger da ikke å late som du er i et godt forhold?

Gjest Elextra
Skrevet

Du kan også velge å fortsette å vise status, men ikke kunngjøre endring. Dermed vil endringen skje mer i det skjulte.

Gosh, når jeg leser slikt minnes jeg på at jeg er glad det ikke fantes FB da jeg var tenåring!

Gjest ny på FB
Skrevet

De fleste bryr seg lite om hva som står der - særlig når det ikke står noe der.

Sikkert ingen godt gifte som fjerner statusen, men du trenger da ikke å late som du er i et godt forhold?

Med godt forhold tenkte jeg på et stabilt forhold. Om noen som lenge har stått oppført som "i et forhold med..." velger å fjerne informasjonen så står det jo "xx er ikke lenger i et forhold". Det kan jo tolkes på flere måter men de fleste tenker nok at de bare ikke vil ha informasjonen stående. Men hvorfor vil de plutselig ikke ha informasjonen stående lenger? rart?

Skrevet

Med godt forhold tenkte jeg på et stabilt forhold. Om noen som lenge har stått oppført som "i et forhold med..." velger å fjerne informasjonen så står det jo "xx er ikke lenger i et forhold". Det kan jo tolkes på flere måter men de fleste tenker nok at de bare ikke vil ha informasjonen stående. Men hvorfor vil de plutselig ikke ha informasjonen stående lenger? rart?

Nei, jeg mener å ta vekk informasjonen! Ikke sette "jeg er ikke lengre i et forhold".

Når du fjerner informasjonen, vil den ikke finnes på sida di lengre.

Gjest ny på FB
Skrevet

Nei, jeg mener å ta vekk informasjonen! Ikke sette "jeg er ikke lengre i et forhold".

Når du fjerner informasjonen, vil den ikke finnes på sida di lengre.

Men den informasjonen kommer jo opp som alle. Når folk gjør sånne endringer så ser jeg det jo. Vet ikke om man kan gjøre det uten at andre får det opp?

Skrevet

Men den informasjonen kommer jo opp som alle. Når folk gjør sånne endringer så ser jeg det jo. Vet ikke om man kan gjøre det uten at andre får det opp?

Under bildet ditt, står det

Rediger profil.

Du får opp din profil. Se under sivil status. Velg det øverste, blanke feltet.

Lagre endringer.

Gjest det vises
Skrevet

Under bildet ditt, står det

Rediger profil.

Du får opp din profil. Se under sivil status. Velg det øverste, blanke feltet.

Lagre endringer.

Joda, men det kommer opp hos alle når man endrer ting. XX endret sine interesser etc etc. Trådstrter har rett i at det vil komme opp XX er ikke lenger i et forhold når hun fjerner det.

Når man har fjernet det en gang, og aldri endrer deg igjen slipper man dog å gjøre det flere ganger ;) Dersom man igjen velger å sett at man er i et forhold når man kommer i et forhold igjen, så har man det gående.

Jeg har heldigvis aldri skrevet noe om sivilstatus og kommer derfor heldigvis aldri opp i problemet :)

Skrevet

Joda, men det kommer opp hos alle når man endrer ting. XX endret sine interesser etc etc. Trådstrter har rett i at det vil komme opp XX er ikke lenger i et forhold når hun fjerner det.

Når man har fjernet det en gang, og aldri endrer deg igjen slipper man dog å gjøre det flere ganger ;) Dersom man igjen velger å sett at man er i et forhold når man kommer i et forhold igjen, så har man det gående.

Jeg har heldigvis aldri skrevet noe om sivilstatus og kommer derfor heldigvis aldri opp i problemet :)

Jeg mener at man kan sette at endringer i sivilstatus ikke skal annonseres... Privacy settings, Profle Information, Family and relationship, Customise, Only me...

Må da gjøre det før man endrer fra "in relationship with.." til noe annet.

Skrevet

En kan i tillegg bare endre status/fjerne det - vente to sekunder, så fjerne oppdateringen fra veggen.

Gjest det vises
Skrevet

En kan i tillegg bare endre status/fjerne det - vente to sekunder, så fjerne oppdateringen fra veggen.

Nei, det funker ikke. En kompis av meg brant seg på det. Det ble fjernet fra hans vegg, men ikke fra det som kommer opp hos alle andre.

Men Katt-ja kan ha rett i det hun skriver.

Skrevet

Nei, det funker ikke. En kompis av meg brant seg på det. Det ble fjernet fra hans vegg, men ikke fra det som kommer opp hos alle andre.

Har ikke testet det selv, altså...men ville tro de funker..

Skrevet

Prøv det da! :-)

Skrevet

Jeg mener at man kan sette at endringer i sivilstatus ikke skal annonseres... Privacy settings, Profle Information, Family and relationship, Customise, Only me...

Må da gjøre det før man endrer fra "in relationship with.." til noe annet.

Dette stemmer. :-)

Skrevet

Mine venner/slektninger endrer status når forholdet tar slutt, har jeg sett. Det samme gjør de når de har vært sammen en tid, og dagen etter bryllupet.

Skrevet

Jeg har overhodet ingen opplysningsplikt når det kommer til FB, så ved et brudd så er vel det neppe noe jeg hadde tenkt på.

Skrevet

Jeg ble separert for en tid tilbake, og siden det ikke står noe egentlig passende status på dette, å endret jeg fra gift til single etter ei stund. En venn av meg lurte på hva som hadde skjedd siden jeg valgte å endre status akkurat da jeg gjørde det, og ikke med det samme jeg flyttet ut. :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...