Gå til innhold

Markisetråden røk tvert av

Anbefalte innlegg

Gjest MarkisenII
Skrevet

Vi har en markise som er vanlig vindusbredde (altså ikke en sånn diger veranda-eller terrassemarkise). Den trekkes med håndkraft og snora surres rundt en liten dings på veggen inne.

I dag røk snora tvert av da jeg trakk opp markisen og markisen rullet seg ut og henger nå rett ned på utsiden av vinduet. Noen som vet om en sånn snor kan skiftes ut av ev. meg, eller om man må ringe de man kjøpte markisen av? Må hele greia ned?

(Jada, mannen min er på reise).

Gjest MarkisenII
Skrevet

Eh. Jeg trekker spørsmålet, ettersom jeg tror at selv mor kan. Har vært ute og kikket, og det er bare å skifte snora, knytte den i øyeskruen på ytterveggen, tre den innendørs og så er det gjort. Sånn er det når man ikke sjekker før man spør.

Skrevet

Eh. Jeg trekker spørsmålet, ettersom jeg tror at selv mor kan. Har vært ute og kikket, og det er bare å skifte snora, knytte den i øyeskruen på ytterveggen, tre den innendørs og så er det gjort. Sånn er det når man ikke sjekker før man spør.

''Sånn er det når man ikke sjekker før man spør.

''

he he

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...