Gå til innhold

En riktig DOL-mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

på lukusfellen nå. Kun det beste er bra nok for barnet. ;))

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

18

• morsan

8

• Mandolaika

7

• laban

6

Skrevet

Utrolig! Jeg er målløs!

Ufattelig ja.

hidi, the scorpion
Skrevet

Synes hun var helt blåst...;)

Gjest helt matt...
Skrevet

Denne damen hadde jo ikke bena på jorda i det hele tatt! Stakkers, hun må begynne å jobbe igjen hun, etter å ha brukt en halv million kredittkortkroner!! på klær, møbler og pyntegjenstander!!

Ikke fortell at barna trenger alt dette dyre utstyret! Det finnes barnetøy og utstyr til god kvalitet og til en helt annen pris!

De fortjente egentlig ikke hjelp, kunne ha det så godt! Var ikke villig til å fire på noe og så _så_ misfornøyd ut da de fikk et års forbruk av bleier!

Skrevet

Denne damen hadde jo ikke bena på jorda i det hele tatt! Stakkers, hun må begynne å jobbe igjen hun, etter å ha brukt en halv million kredittkortkroner!! på klær, møbler og pyntegjenstander!!

Ikke fortell at barna trenger alt dette dyre utstyret! Det finnes barnetøy og utstyr til god kvalitet og til en helt annen pris!

De fortjente egentlig ikke hjelp, kunne ha det så godt! Var ikke villig til å fire på noe og så _så_ misfornøyd ut da de fikk et års forbruk av bleier!

Blir helt matt av Luksusfellen jeg også og har ingen sympati eller medlidenhet.

Gjest helt matt...
Skrevet

Blir helt matt av Luksusfellen jeg også og har ingen sympati eller medlidenhet.

Og disse i dette programmet var jo helt i tåka! Det verste jeg har sett, ingen forståelse eller vilje. Virket som om de trodde at rådgiverne skulle trylle gjelden bort!!

Gjest avslørt
Skrevet

Og disse i dette programmet var jo helt i tåka! Det verste jeg har sett, ingen forståelse eller vilje. Virket som om de trodde at rådgiverne skulle trylle gjelden bort!!

ansvarsfraskrivelse, heter det

Skrevet

Enig, det er nesten så jeg tror det er skuespill.

trollemor;o)
Skrevet

Usj, jeg blei skikkelig flau av å høre på henne..og jeg tenkte som deg, hun er sikkert her på DOL.

Jeg har ikke ord..........

Gjest avslørt
Skrevet

Usj, jeg blei skikkelig flau av å høre på henne..og jeg tenkte som deg, hun er sikkert her på DOL.

hvorfor tror dere hun er her???

Skrevet

Var det rikelig med Reima-dresser i huset, altså? :-)

trollemor;o)
Skrevet

Ellers hadde ho nok tenkt seg en annen gave på slutten...Et års forbruk av bleier så ikke ut til å være det helt store.

Fy for ei dame!!!!!!!!!!!

trollemor;o)
Skrevet

Var det rikelig med Reima-dresser i huset, altså? :-)

Reimadresser, kjoler til 700 -800, sko til en to åring til 1500 kroner og slik kunne vi holdt på. Det var så viktig at det var skikkelig kvalitet, derfor måtte de kjøpe dun og fjærjakke til 1700 til dattera. De andre var ikke like varme... Mine barn haraldri fått annet enn Cubus og H&M klær, men de har aldri vært kalde.

trollemor;o)
Skrevet

hvorfor tror dere hun er her???

Typisk DOL-mamma som MÅ ha Reimadress og det aller aller beste for barnet;o)

Skrevet

Typisk DOL-mamma som MÅ ha Reimadress og det aller aller beste for barnet;o)

Det er vel ikke "typisk" i betydningen "noe som kjennetegner" dol-mødre! :-) Jeg har absolutt ikke inntrykk av at dol-mødre flest er slik. Og kanskje nettopp grunnen til at vi legger merke til dem som er slik, er at de skiller seg ut fra flertallet? :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er vel ikke "typisk" i betydningen "noe som kjennetegner" dol-mødre! :-) Jeg har absolutt ikke inntrykk av at dol-mødre flest er slik. Og kanskje nettopp grunnen til at vi legger merke til dem som er slik, er at de skiller seg ut fra flertallet? :-)

''Jeg har absolutt ikke inntrykk av at dol-mødre flest er slik.''

Da har du et annet inntrykk av dolmødre en jeg har;)

trollemor;o)
Skrevet

Joda, du har sikkert rett, men det var bare det som slo meg da jeg så programmet. Det er vel disse damene jeg har hengt meg opp i

;-P

Skrevet

Fantastisk dame! Jeg fikk bare med med det siste kvarteret, men det var det jeg trengte for å fastslå at hun representerer alt det jeg ikke ønsker hos ei dame.

Hun så ut som om hun hadde tygd på en sitron da hun fikk bleiegaven.

Dere er ikke _så_ gærne!

Skrevet

Joda, du har sikkert rett, men det var bare det som slo meg da jeg så programmet. Det er vel disse damene jeg har hengt meg opp i

;-P

Jeg har ikke sett programmet, altså, men leste programomtale på nettet et sted. Ugg-sko samt jakke til 1700 kr til småunger er vel ikke så veldig utbredt...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...