Gå til innhold

Tips på gode sko til lange dager på betonggulv?

Anbefalte innlegg

Gjest rett opp ned
Skrevet

Jeg skal ut i jobb i et yrke der man står det meste av dagen på betonggulv, og jeg har blitt anbefalt å skaffe meg et par gode sko før jeg begynner. Jeg er en person som fort blir varm på føttene og derfor bør det være sko av skinn(evt som puster veldig godt). Videre bør skoene være nøytrale(ikke Crocs etc) da de skal være til uniform(mørke/sorte). Noen som vet om noen sko som demper godt og som matcher mine behov?

På forhånd takk :)

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg ville valgt MBT sko. Disse er runde i sålen slik at du ikke går hardt. Men i starten kan du ikke gå med disse i mange timer. Du må gjennom en tilvendingsperiode.

Det finnes også sportssandaler med grei demping, men sandaler er vel kanskje ikke det penste i denne sammenheng. Joggesko finnes i pene varianter, men det er jo fortsatt joggesko....

Skrevet

Løplabbet (eller hva de nå heter) selger disse, som er spesiallage med en veldig myk såle (masse demping), men ser ut som "normale" sko. (De har modeller du kan bruke til smoking!)

http://www.rockport.com/home/index.jsp

De ser også langt mer "normale" ut enn MBT-modellene.

Med vennlig hilsen

Gjest rett opp ned
Skrevet

MBT-sko! "Alle" går rundt med dem der jeg jobber, jeg går og venter på at mine skal komme i posten :o)

De finnes både som sandaler (som jeg har kjøpt), og som "vanlige" sko. Det spesielle er sålen. Disse venter jeg på:

http://www.footwearetc.com/MBT-Womens-Kisumu-Sandal-Black-Nubuck.html

Er det bare meg, men jeg synes de MBT-skoene ser veldig rare ut, og jeg kan heller ikke skjønne at de skal være noe behagelige å gå på!?

Skrevet

Er det bare meg, men jeg synes de MBT-skoene ser veldig rare ut, og jeg kan heller ikke skjønne at de skal være noe behagelige å gå på!?

Jeg synes ikke MBT-skoa er noe gode. Blei anbefalt dem pga at jeg har dårlig rygg. For meg gjør de bare vondt verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...