nick Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Det må man si! Hele luftrommet i Norge, Nord Sverige, Skottland, til og med London Heathrow, er stengt! Skal vi anslå at all biltrafikk i Europa gjennom et helt år ikke genererer like mye CO2 som dette utbruddet? Står du fast for øyeblikket? Jeg ville ikke satset på at det skjer så mye i lufta det neste døgnet. Islendinger ass! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Straffen for å ha levd over evne..? Hehehe... mannen kommer seg ikke på jobb i dag nei. 0 Siter
Speak Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Ja, *grrrr* Og gubben som skulle på businesstur for en gangs skyld. Jeg hadde gledet meg såååå mye til å være alene hjemme. (Bare så det er sagt, så er jeg ikke sint på islendingene altså. Bare litt leit at det skulle skje akkurat i dag.) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Ja jeg noterer at Island har begynt å bruke Norge som askebeger. 0 Siter
Janna Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Ja, *grrrr* Og gubben som skulle på businesstur for en gangs skyld. Jeg hadde gledet meg såååå mye til å være alene hjemme. (Bare så det er sagt, så er jeg ikke sint på islendingene altså. Bare litt leit at det skulle skje akkurat i dag.) Min mann skulle også på forretnings tur. Og jeg er kjempeglad for at han ikke kunne dra. Synes det er godt å ha han hjemme :-) 0 Siter
nick Skrevet 15. april 2010 Forfatter Skrevet 15. april 2010 Ja jeg noterer at Island har begynt å bruke Norge som askebeger. Nei, det er ikke det. De kjørte landet på dunken, satte fyr på det og stakk. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Nei, det er ikke det. De kjørte landet på dunken, satte fyr på det og stakk. *Skratter* 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Melding fra Island nå ikveld : "Viur herur på Islandur beklagur for detur som nåur skjerur, menur hvisur derur ikke betalur vårur gjeldur villur dennur vulkanur fortsettur å spyur utur askur...! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Melding fra Island nå ikveld : "Viur herur på Islandur beklagur for detur som nåur skjerur, menur hvisur derur ikke betalur vårur gjeldur villur dennur vulkanur fortsettur å spyur utur askur...! Tror jeg så gjerne;))))) Tror bare vi bør betale...! 0 Siter
Colette Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Melding fra Island nå ikveld : "Viur herur på Islandur beklagur for detur som nåur skjerur, menur hvisur derur ikke betalur vårur gjeldur villur dennur vulkanur fortsettur å spyur utur askur...! LOL:-) Perfekt islandsk:-) ""Aske" har nå blitt det nye ordet for "svineinfluensa" :-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Ja jeg noterer at Island har begynt å bruke Norge som askebeger. Ja, det er deres måte å ta hevn for at 'alle' nordmenn tror at Snorre Sturlasson var norsk, at islandsk språk er det samme som gammelnorsk og at vi tror at islendinger ser på seg selv som halvnorske;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Ja, det er deres måte å ta hevn for at 'alle' nordmenn tror at Snorre Sturlasson var norsk, at islandsk språk er det samme som gammelnorsk og at vi tror at islendinger ser på seg selv som halvnorske;-) Alle islendinger er et produkt av nordmenn, irer og engelskmenn;) Det oppsto ikke bare sånn plutselig islendinger på Island;))) Og det islandske språket har helt klart røtter i gammelnorsk! 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Tror jeg så gjerne;))))) Tror bare vi bør betale...! http://www.regjeringen.no/nb/dep/smk/pressesenter/pressemeldinger/2010/Islands-IMF-gjennomgang-godkjent.html?id=600890 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.