Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må man si! Hele luftrommet i Norge, Nord Sverige, Skottland, til og med London Heathrow, er stengt!

Skal vi anslå at all biltrafikk i Europa gjennom et helt år ikke genererer like mye CO2 som dette utbruddet?

Står du fast for øyeblikket? Jeg ville ikke satset på at det skjer så mye i lufta det neste døgnet.

Islendinger ass!

Skrevet

Straffen for å ha levd over evne..? Hehehe... mannen kommer seg ikke på jobb i dag nei. ;)

Skrevet

Ja, *grrrr* Og gubben som skulle på businesstur for en gangs skyld. Jeg hadde gledet meg såååå mye til å være alene hjemme.

(Bare så det er sagt, så er jeg ikke sint på islendingene altså. Bare litt leit at det skulle skje akkurat i dag.)

Mary Poppins
Skrevet

Ja jeg noterer at Island har begynt å bruke Norge som askebeger.

Skrevet

Ja, *grrrr* Og gubben som skulle på businesstur for en gangs skyld. Jeg hadde gledet meg såååå mye til å være alene hjemme.

(Bare så det er sagt, så er jeg ikke sint på islendingene altså. Bare litt leit at det skulle skje akkurat i dag.)

Min mann skulle også på forretnings tur. Og jeg er kjempeglad for at han ikke kunne dra. Synes det er godt å ha han hjemme :-)

Skrevet

Nei, det er ikke det. De kjørte landet på dunken, satte fyr på det og stakk.

Skrevet

Nei, det er ikke det. De kjørte landet på dunken, satte fyr på det og stakk.

*Skratter* :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Melding fra Island nå ikveld :

"Viur herur på Islandur beklagur for detur som nåur skjerur, menur hvisur derur ikke betalur vårur gjeldur villur dennur vulkanur fortsettur å spyur utur askur...!

hidi, the scorpion
Skrevet

"Viur herur på Islandur beklagur for detur som nåur skjerur, menur hvisur derur ikke betalur vårur gjeldur villur dennur vulkanur fortsettur å spyur utur askur...!

Tror jeg så gjerne;)))))

Tror bare vi bør betale...!

Skrevet

LOL:-) Perfekt islandsk:-)

""Aske" har nå blitt det nye ordet for "svineinfluensa" :-)

Skrevet

Ja, det er deres måte å ta hevn for at 'alle' nordmenn tror at Snorre Sturlasson var norsk, at islandsk språk er det samme som gammelnorsk og at vi tror at islendinger ser på seg selv som halvnorske;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, det er deres måte å ta hevn for at 'alle' nordmenn tror at Snorre Sturlasson var norsk, at islandsk språk er det samme som gammelnorsk og at vi tror at islendinger ser på seg selv som halvnorske;-)

Alle islendinger er et produkt av nordmenn, irer og engelskmenn;)

Det oppsto ikke bare sånn plutselig islendinger på Island;)))

Og det islandske språket har helt klart røtter i gammelnorsk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...