Gå til innhold

FU: Alt det unyttige vi har kjøpt...

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Hva med den tiende håndvesken? ;)

Men ingen skal påstå man ikke har nytte (og glede) av den, da, selv om andre vil påstå at nytteverdien er begrenset.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jo, jeg har hatt unger som har gitt uttrykk for at skoene er for små.

H*n ba meg kjøpe akkurat likens sko- men bare en størrelse større.

Hvilket jeg gjorde. Oppdaget etter at ungen hadde brukt skoene noen ganger at vi nå har to par sko i nøyaktig samme størrelse.

*sukk*

Skrevet

Hvilket jeg gjorde. Oppdaget etter at ungen hadde brukt skoene noen ganger at vi nå har to par sko i nøyaktig samme størrelse.

*sukk*

*hehe*

Skrevet

Hva med den tiende håndvesken? ;)

Men ingen skal påstå man ikke har nytte (og glede) av den, da, selv om andre vil påstå at nytteverdien er begrenset.

''Hva med den tiende håndvesken? ;)''

Det problemet har jeg aldri hatt! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Hva med den tiende håndvesken? ;)''

Det problemet har jeg aldri hatt! :-)

Kjøper ikke vesker særlig ofte, men har jo både diverse selskapsvesker og andre større og mindre vesker... samler seg jo opp over år *ror litt*

Skrevet

Kjøpte juciepresse - sånn man klemmer sjøl i krom. Veldig stilig på kjøkkenbenken da, men har vel brukt den en gang.. hehe..

Kjøpte også en juksepels-jakke i vinter som var på salg. Ikke min stil i det hele tatt egentlig, selv om den var kul. den henger i skapet med prislappen på.. jaja..

Gjest Elextra
Skrevet

*sukk*

Hehe, samme gjorde jeg med Cherrox en gang.

Skrevet

Kjøpte juciepresse - sånn man klemmer sjøl i krom. Veldig stilig på kjøkkenbenken da, men har vel brukt den en gang.. hehe..

Kjøpte også en juksepels-jakke i vinter som var på salg. Ikke min stil i det hele tatt egentlig, selv om den var kul. den henger i skapet med prislappen på.. jaja..

Juicepresse,- det har jeg vært nære på å kjøpe mange ganger (i perioder presser jeg faktisk appelsiner, men på en vanlig plastsak) - men jeg har holdt meg i skinnet hittil :)

Skrevet

Juicepresse,- det har jeg vært nære på å kjøpe mange ganger (i perioder presser jeg faktisk appelsiner, men på en vanlig plastsak) - men jeg har holdt meg i skinnet hittil :)

''men jeg har holdt meg i skinnet hittil :)''

eller i appelsinskallet ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har handlet utrolig mye unyttig hos Netthandelen. Har funnet ut at det er best å holde seg unna den siden. Noe av det mest tåpelige jeg har handlet der er "solbriller" med blinkende lys.

Skrevet

Jeg har handlet utrolig mye unyttig hos Netthandelen. Har funnet ut at det er best å holde seg unna den siden. Noe av det mest tåpelige jeg har handlet der er "solbriller" med blinkende lys.

''solbriller" med blinkende lys.

''

Hehe, hva i all verden fikk deg til å slå til på det scoopet? ;)

AneM1365380603
Skrevet

''solbriller" med blinkende lys.

''

Hehe, hva i all verden fikk deg til å slå til på det scoopet? ;)

Ja, si det ;) Jeg sendte brillene med en av ungene til skolen, som kalendergave. Hun fortalte ikke til noen at brillene kom fra henne, haha. Jeg hadde enda et par av disse solbrillene som jeg ville sende med som kalendergave året etter, men da satte datteren foten ned ;)

Skrevet

Ja, si det ;) Jeg sendte brillene med en av ungene til skolen, som kalendergave. Hun fortalte ikke til noen at brillene kom fra henne, haha. Jeg hadde enda et par av disse solbrillene som jeg ville sende med som kalendergave året etter, men da satte datteren foten ned ;)

*Flirer*

Skrevet

*knegg*

Ta bilde av deg med dem på, takk ;-)

Skrevet

Jeg ønsker meg faktisk en juksepels. Svart, litt utsvinget til midt på låret... *sikkert ikke oppdatert på moten*

Skrevet

Åja, jeg har da kjøpt en del unyttige ting, selv om jeg absolutt ikke er en 'versting'.

Blant annet kjøpte jeg en sukkerspinnmaskin, slik som en i den linken. Ikke fordi jeg tenkte at dette var noe vi kom til å bruke titt og ofte, men fordi dette skulle være en artig 'gimmick' under en barnebursdag.

Den laget ca "en kvart" spinn før delene løsnet... Det ble ikke noe sukkerspinn på den festen, og jeg gadd ikke å kjøre 4 mil tur/retur for å bytte en idiotisk maskin som kostet 300-350 kroner....

Skrevet

LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...