Axcia Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Har du noen gang kjøpt noe totalt unyttig? Måtte le av leserinnleggene under artikkelen her. 1,8 m høy julenisse *haha* http://www.adressa.no/meninger/blogg/interiorblogg/article1469751.ece 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Hva med den tiende håndvesken? Men ingen skal påstå man ikke har nytte (og glede) av den, da, selv om andre vil påstå at nytteverdien er begrenset. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Jo, jeg har hatt unger som har gitt uttrykk for at skoene er for små. H*n ba meg kjøpe akkurat likens sko- men bare en størrelse større. Hvilket jeg gjorde. Oppdaget etter at ungen hadde brukt skoene noen ganger at vi nå har to par sko i nøyaktig samme størrelse. *sukk* 0 Siter
Axcia Skrevet 15. april 2010 Forfatter Skrevet 15. april 2010 Jo, jeg har hatt unger som har gitt uttrykk for at skoene er for små. H*n ba meg kjøpe akkurat likens sko- men bare en størrelse større. Hvilket jeg gjorde. Oppdaget etter at ungen hadde brukt skoene noen ganger at vi nå har to par sko i nøyaktig samme størrelse. *sukk* *hehe* 0 Siter
Axcia Skrevet 15. april 2010 Forfatter Skrevet 15. april 2010 Hva med den tiende håndvesken? Men ingen skal påstå man ikke har nytte (og glede) av den, da, selv om andre vil påstå at nytteverdien er begrenset. ''Hva med den tiende håndvesken? ;)'' Det problemet har jeg aldri hatt! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 ''Hva med den tiende håndvesken? ;)'' Det problemet har jeg aldri hatt! :-) Kjøper ikke vesker særlig ofte, men har jo både diverse selskapsvesker og andre større og mindre vesker... samler seg jo opp over år *ror litt* 0 Siter
Spirello Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Kjøpte juciepresse - sånn man klemmer sjøl i krom. Veldig stilig på kjøkkenbenken da, men har vel brukt den en gang.. hehe.. Kjøpte også en juksepels-jakke i vinter som var på salg. Ikke min stil i det hele tatt egentlig, selv om den var kul. den henger i skapet med prislappen på.. jaja.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Jo, jeg har hatt unger som har gitt uttrykk for at skoene er for små. H*n ba meg kjøpe akkurat likens sko- men bare en størrelse større. Hvilket jeg gjorde. Oppdaget etter at ungen hadde brukt skoene noen ganger at vi nå har to par sko i nøyaktig samme størrelse. *sukk* Hehe, samme gjorde jeg med Cherrox en gang. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Kjøpte juciepresse - sånn man klemmer sjøl i krom. Veldig stilig på kjøkkenbenken da, men har vel brukt den en gang.. hehe.. Kjøpte også en juksepels-jakke i vinter som var på salg. Ikke min stil i det hele tatt egentlig, selv om den var kul. den henger i skapet med prislappen på.. jaja.. Juicepresse,- det har jeg vært nære på å kjøpe mange ganger (i perioder presser jeg faktisk appelsiner, men på en vanlig plastsak) - men jeg har holdt meg i skinnet hittil 0 Siter
Axcia Skrevet 16. april 2010 Forfatter Skrevet 16. april 2010 Juicepresse,- det har jeg vært nære på å kjøpe mange ganger (i perioder presser jeg faktisk appelsiner, men på en vanlig plastsak) - men jeg har holdt meg i skinnet hittil ''men jeg har holdt meg i skinnet hittil :)'' eller i appelsinskallet ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Jeg har handlet utrolig mye unyttig hos Netthandelen. Har funnet ut at det er best å holde seg unna den siden. Noe av det mest tåpelige jeg har handlet der er "solbriller" med blinkende lys. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Jeg har handlet utrolig mye unyttig hos Netthandelen. Har funnet ut at det er best å holde seg unna den siden. Noe av det mest tåpelige jeg har handlet der er "solbriller" med blinkende lys. ''solbriller" med blinkende lys. '' Hehe, hva i all verden fikk deg til å slå til på det scoopet? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 ''solbriller" med blinkende lys. '' Hehe, hva i all verden fikk deg til å slå til på det scoopet? Ja, si det Jeg sendte brillene med en av ungene til skolen, som kalendergave. Hun fortalte ikke til noen at brillene kom fra henne, haha. Jeg hadde enda et par av disse solbrillene som jeg ville sende med som kalendergave året etter, men da satte datteren foten ned 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Ja, si det Jeg sendte brillene med en av ungene til skolen, som kalendergave. Hun fortalte ikke til noen at brillene kom fra henne, haha. Jeg hadde enda et par av disse solbrillene som jeg ville sende med som kalendergave året etter, men da satte datteren foten ned *Flirer* 0 Siter
Axcia Skrevet 16. april 2010 Forfatter Skrevet 16. april 2010 Jeg har handlet utrolig mye unyttig hos Netthandelen. Har funnet ut at det er best å holde seg unna den siden. Noe av det mest tåpelige jeg har handlet der er "solbriller" med blinkende lys. *knegg* Ta bilde av deg med dem på, takk ;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 16. april 2010 Forfatter Skrevet 16. april 2010 Kjøpte juciepresse - sånn man klemmer sjøl i krom. Veldig stilig på kjøkkenbenken da, men har vel brukt den en gang.. hehe.. Kjøpte også en juksepels-jakke i vinter som var på salg. Ikke min stil i det hele tatt egentlig, selv om den var kul. den henger i skapet med prislappen på.. jaja.. Jeg ønsker meg faktisk en juksepels. Svart, litt utsvinget til midt på låret... *sikkert ikke oppdatert på moten* 0 Siter
morsan Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Åja, jeg har da kjøpt en del unyttige ting, selv om jeg absolutt ikke er en 'versting'. Blant annet kjøpte jeg en sukkerspinnmaskin, slik som en i den linken. Ikke fordi jeg tenkte at dette var noe vi kom til å bruke titt og ofte, men fordi dette skulle være en artig 'gimmick' under en barnebursdag. Den laget ca "en kvart" spinn før delene løsnet... Det ble ikke noe sukkerspinn på den festen, og jeg gadd ikke å kjøre 4 mil tur/retur for å bytte en idiotisk maskin som kostet 300-350 kroner.... 0 Siter
morsan Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Jeg har handlet utrolig mye unyttig hos Netthandelen. Har funnet ut at det er best å holde seg unna den siden. Noe av det mest tåpelige jeg har handlet der er "solbriller" med blinkende lys. LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.