Gå til innhold

Skal jeg pakke ut vinterjakken igjen eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vinterjakker pakkes aldri bort i min verden, så jeg er mer opptatt av at jeg heldigvis har helårsdekk på bilen:-)

Skrevet

Vinterjakker pakkes aldri bort i min verden, så jeg er mer opptatt av at jeg heldigvis har helårsdekk på bilen:-)

Du er så hekta på vinter at jeg ser for meg at du går med vinterjakke i håp om at det ska falle snø midt på sommeren:-)

Skrevet

Du er så hekta på vinter at jeg ser for meg at du går med vinterjakke i håp om at det ska falle snø midt på sommeren:-)

Ut i fra værvarselet så trenger jeg nok både vinterjakke og vinterdekk i morgen tidlig. Dessverre betviler jeg at cet er noen vits i å ta med skiene...

Skrevet

Ut i fra værvarselet så trenger jeg nok både vinterjakke og vinterdekk i morgen tidlig. Dessverre betviler jeg at cet er noen vits i å ta med skiene...

''Dessverre betviler jeg at cet er noen vits i å ta med skiene...''

Ja, det er synd. Men du kan jo ta med deg fantasivennen.

brilleslangen
Skrevet

frosker er vekselvarme dyr, så uten jakke kommer iallfall frosken til å fryse ;-)

Gjest Tatjana
Skrevet

Du må gjerne ta med deg skiene og komme hit altså.

*skuler ut av vinduet på snøbygene som kommer oppå all snøen som enda ikke har smeltet*

Skrevet

Du må gjerne ta med deg skiene og komme hit altså.

*skuler ut av vinduet på snøbygene som kommer oppå all snøen som enda ikke har smeltet*

Det er ikke noe morsomt _for meg_ når dere ikke svarer på mitt hovedinnlegg.. ;-)

Og ingen har noe mening om jeg skal ta frem vinterjakken eller ikke. Kjedelig.

Skrevet

frosker er vekselvarme dyr, så uten jakke kommer iallfall frosken til å fryse ;-)

Denne frosken har tilegnet seg en del menneskelige egenskaper.

Skrevet

Det er ikke noe morsomt _for meg_ når dere ikke svarer på mitt hovedinnlegg.. ;-)

''Og ingen har noe mening om jeg skal ta frem vinterjakken eller ikke. Kjedelig.

''

Du skal selvfølgelig pakke den vekk. Vinteren er over og forlengst fortrengt etter beste evne.

Skrevet

''Og ingen har noe mening om jeg skal ta frem vinterjakken eller ikke. Kjedelig.

''

Du skal selvfølgelig pakke den vekk. Vinteren er over og forlengst fortrengt etter beste evne.

''Du skal selvfølgelig pakke den vekk. Vinteren er over og forlengst fortrengt etter beste evne.''

Pøh. Her lavet snøen ned såpass i morrest at jeg ikke tok sjansen på å kjøre eller sykle på sommerdekk og tok bussen. *fnys*

Skrevet

''Du skal selvfølgelig pakke den vekk. Vinteren er over og forlengst fortrengt etter beste evne.''

Pøh. Her lavet snøen ned såpass i morrest at jeg ikke tok sjansen på å kjøre eller sykle på sommerdekk og tok bussen. *fnys*

Hehe, har hørt rykter om det. ;)

Her er det solskinn og fint, og jeg sitter på en svett lesesal og lengter ut. ;)

Skrevet

Er snøen grå?

Gjest Tatjana
Skrevet

Jeg ber så mye om unnskyldning. Selvsagt må du ikke pakke bort vinterjakka di. Ta den på deg, ta med deg skiene og en ekstra ullgenser og kom hit en tur!

:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du har ingen behov for vinterjakka før tidligst i desember. Vi stoler alltid på den som kommer med beste værvarsel, selv om det er upålitelige YR.

Skrevet

Er snøen grå?

*knegg* Nei, det er nok ikke aske, men renspikka snø.

Skrevet

Jeg ber så mye om unnskyldning. Selvsagt må du ikke pakke bort vinterjakka di. Ta den på deg, ta med deg skiene og en ekstra ullgenser og kom hit en tur!

:-)

Kommer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...