cathlin Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 http://www.dagbladet.no/2010/04/15/nyheter/innenriks/veret/11290643/ vs http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo/ 0 Siter
frosken Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Vinterjakker pakkes aldri bort i min verden, så jeg er mer opptatt av at jeg heldigvis har helårsdekk på bilen:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 15. april 2010 Forfatter Skrevet 15. april 2010 Vinterjakker pakkes aldri bort i min verden, så jeg er mer opptatt av at jeg heldigvis har helårsdekk på bilen:-) Du er så hekta på vinter at jeg ser for meg at du går med vinterjakke i håp om at det ska falle snø midt på sommeren:-) 0 Siter
frosken Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Du er så hekta på vinter at jeg ser for meg at du går med vinterjakke i håp om at det ska falle snø midt på sommeren:-) Ut i fra værvarselet så trenger jeg nok både vinterjakke og vinterdekk i morgen tidlig. Dessverre betviler jeg at cet er noen vits i å ta med skiene... 0 Siter
cathlin Skrevet 15. april 2010 Forfatter Skrevet 15. april 2010 Ut i fra værvarselet så trenger jeg nok både vinterjakke og vinterdekk i morgen tidlig. Dessverre betviler jeg at cet er noen vits i å ta med skiene... ''Dessverre betviler jeg at cet er noen vits i å ta med skiene...'' Ja, det er synd. Men du kan jo ta med deg fantasivennen. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Ut i fra værvarselet så trenger jeg nok både vinterjakke og vinterdekk i morgen tidlig. Dessverre betviler jeg at cet er noen vits i å ta med skiene... frosker er vekselvarme dyr, så uten jakke kommer iallfall frosken til å fryse ;-) 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Ut i fra værvarselet så trenger jeg nok både vinterjakke og vinterdekk i morgen tidlig. Dessverre betviler jeg at cet er noen vits i å ta med skiene... Du må gjerne ta med deg skiene og komme hit altså. *skuler ut av vinduet på snøbygene som kommer oppå all snøen som enda ikke har smeltet* 0 Siter
cathlin Skrevet 16. april 2010 Forfatter Skrevet 16. april 2010 Du må gjerne ta med deg skiene og komme hit altså. *skuler ut av vinduet på snøbygene som kommer oppå all snøen som enda ikke har smeltet* Det er ikke noe morsomt _for meg_ når dere ikke svarer på mitt hovedinnlegg.. ;-) Og ingen har noe mening om jeg skal ta frem vinterjakken eller ikke. Kjedelig. 0 Siter
cathlin Skrevet 16. april 2010 Forfatter Skrevet 16. april 2010 frosker er vekselvarme dyr, så uten jakke kommer iallfall frosken til å fryse ;-) Denne frosken har tilegnet seg en del menneskelige egenskaper. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Det er ikke noe morsomt _for meg_ når dere ikke svarer på mitt hovedinnlegg.. ;-) Og ingen har noe mening om jeg skal ta frem vinterjakken eller ikke. Kjedelig. ''Og ingen har noe mening om jeg skal ta frem vinterjakken eller ikke. Kjedelig. '' Du skal selvfølgelig pakke den vekk. Vinteren er over og forlengst fortrengt etter beste evne. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 ''Og ingen har noe mening om jeg skal ta frem vinterjakken eller ikke. Kjedelig. '' Du skal selvfølgelig pakke den vekk. Vinteren er over og forlengst fortrengt etter beste evne. ''Du skal selvfølgelig pakke den vekk. Vinteren er over og forlengst fortrengt etter beste evne.'' Pøh. Her lavet snøen ned såpass i morrest at jeg ikke tok sjansen på å kjøre eller sykle på sommerdekk og tok bussen. *fnys* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 ''Du skal selvfølgelig pakke den vekk. Vinteren er over og forlengst fortrengt etter beste evne.'' Pøh. Her lavet snøen ned såpass i morrest at jeg ikke tok sjansen på å kjøre eller sykle på sommerdekk og tok bussen. *fnys* Hehe, har hørt rykter om det. Her er det solskinn og fint, og jeg sitter på en svett lesesal og lengter ut. 0 Siter
cathlin Skrevet 16. april 2010 Forfatter Skrevet 16. april 2010 ''Og ingen har noe mening om jeg skal ta frem vinterjakken eller ikke. Kjedelig. '' Du skal selvfølgelig pakke den vekk. Vinteren er over og forlengst fortrengt etter beste evne. Takk skal du ha! Ha en fin dag videre. http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/01/2a/75/b1/winter-wonderland.jpg :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 16. april 2010 Forfatter Skrevet 16. april 2010 ''Du skal selvfølgelig pakke den vekk. Vinteren er over og forlengst fortrengt etter beste evne.'' Pøh. Her lavet snøen ned såpass i morrest at jeg ikke tok sjansen på å kjøre eller sykle på sommerdekk og tok bussen. *fnys* Er snøen grå? 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Det er ikke noe morsomt _for meg_ når dere ikke svarer på mitt hovedinnlegg.. ;-) Og ingen har noe mening om jeg skal ta frem vinterjakken eller ikke. Kjedelig. Jeg ber så mye om unnskyldning. Selvsagt må du ikke pakke bort vinterjakka di. Ta den på deg, ta med deg skiene og en ekstra ullgenser og kom hit en tur! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Du har ingen behov for vinterjakka før tidligst i desember. Vi stoler alltid på den som kommer med beste værvarsel, selv om det er upålitelige YR. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Er snøen grå? *knegg* Nei, det er nok ikke aske, men renspikka snø. 0 Siter
cathlin Skrevet 17. april 2010 Forfatter Skrevet 17. april 2010 Jeg ber så mye om unnskyldning. Selvsagt må du ikke pakke bort vinterjakka di. Ta den på deg, ta med deg skiene og en ekstra ullgenser og kom hit en tur! :-) Kommer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.