Gå til innhold

En fantastisk lampe!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha!! Til 3500 kroner!!

*dør av latter*

jeg skjønner nå at vi gjorde en kjempetabbe da vi kastet vaskemaskina da den gikk istykker istedenfor å lage lamper og andre snasne ting!!

Skrevet

Den var så artig at den nesten var verd 200 kroner ;)

(men jeg ville kun hatt den i et rom som ellers var svært minimalistisk innredet ;-))

Skrevet

Den var så artig at den nesten var verd 200 kroner ;)

(men jeg ville kun hatt den i et rom som ellers var svært minimalistisk innredet ;-))

Jeg må nok skuffe deg med at det var en taklampe som kostet 200 kroner og at den lampe-, bord- og klokkedingsen kostet 500 kroner :-( Så du får vurdere det på nytt! :o)

Skrevet

Herregud. Om jeg hadde hatt noe sånt i hus så hadde jeg kvittet meg med det i nattens mulm og mørke - aldri i verden om jeg hadde offentliggjort det på den måten! *grøss*

Skrevet

Jeg må nok skuffe deg med at det var en taklampe som kostet 200 kroner og at den lampe-, bord- og klokkedingsen kostet 500 kroner :-( Så du får vurdere det på nytt! :o)

500 kr!!!! Hmm, da hadde jeg nok vurdert det en gang til ;)

Skrevet

Det der så ut som noe klippet rett ut fra Dexters laboratorium som ungene ser på tv! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...