Gjest blacknose Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 neppe verre enn når det er på det verste i rushtrafikken, f.eks. i Bergen og Oslo. Husker en gang jeg var i Oslo, da jeg kom hjem fra en handletur snøt jeg svart snørr ut av nesen! Det sier jo litt om hvor forurenset luften var... 0 Siter
Sør Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Du må slutte å sniffe lastebileksosrør - det er skadelig, og får deg til å skrive merkelige innlegg på DOL! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest blacknose Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Du må slutte å sniffe lastebileksosrør - det er skadelig, og får deg til å skrive merkelige innlegg på DOL! ;-) Med vennlig hilsen Blæh 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Du må slutte å sniffe lastebileksosrør - det er skadelig, og får deg til å skrive merkelige innlegg på DOL! ;-) Med vennlig hilsen LOL! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.