Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

14

• Lillemus

6

• Speak

3

• candyqueen_83

2

Gjest satsoholiker

''Det er viktig at du ikke bruker skyllemiddel på slikt treningstøy...''

Hvorfor ikke? Kan ikke huske å ha sett det noe sted, men det stemmer sikkert. :o)

Det stemmer. Du skal ikke bruke skyllemiddel på slikt treningstøy. Det får lukten til å sette seg :)

Gjest satsoholiker

Hvorfor ikke? Kan ikke huske å ha sett det noe sted, men det stemmer sikkert. :o)

http://www.sessas.no/2010/03/vasking-av-treningst%C3%B8y/

Forøvrig er eddik å anbefale for å få vekk lukta.

Annonse

Jeg skulle gjeeerne gått ned 5 kg før min ferie i juni... Litt usikker på om det er realistisk, men. Har prøvd å ta det sakte og gjøre om på litt kosthold: spise hver 3. time, spise mindre til hvert måltid. Fra forrige uke ble det midlertidig stopp på godis - og det skal det være noen uker -så får vi se hvordan det går :)

Jeg vil gjerne ned til 65 kg. Veier nå 71-72.

Prøver å følge litt med her framover, jeg.

Mary Poppins

Jeg skulle gjerne gått ned 5 kg jeg også. Veier omtrent det samme som deg, så kanskje vi kan følge samme opplegg?

Absolutt :-) Men jeg har ikke så veldig avansert opplegg annet enn at jeg skal kutte ut all søtsaker, og spise jevnlig men små retter. Litt usikker på om det vil holde, eller om jeg må gjøre noe mer drastisk?

Mary Poppins

Jeg skulle gjeeerne gått ned 5 kg før min ferie i juni... Litt usikker på om det er realistisk, men. Har prøvd å ta det sakte og gjøre om på litt kosthold: spise hver 3. time, spise mindre til hvert måltid. Fra forrige uke ble det midlertidig stopp på godis - og det skal det være noen uker -så får vi se hvordan det går :)

Jeg vil gjerne ned til 65 kg. Veier nå 71-72.

Prøver å følge litt med her framover, jeg.

Jeg drar på ferie 11.juni så jeg har 10 uker på å gå ned 5 kg - det er en halv kg i uken og det burde vel være realistisk :-)

Gjest trimmeren

Det er vel uansett en selvfølge å vaske treningstrøyer mellom hver gang man trener? Æsj, hadde ikke klart å ta på meg en trøye jeg visste hadde vært våt av svette tidligere.

Kjære vene, det kan da ikke være helsefarlig å la tøyet tørke og så bruke det én gang til før man vasker det? Etter en vanlig joggetur ute, helt for seg selv? Jeg skifter sokker, undertøy og trøye, men henger opp jakka og løpebuksa til tørk etter løpeturen. Har ikke noe problem med å ta på meg det neste tur også! Lukter ikke heller! Det viktigste er at det får tørke raskt.

Orker ikke å vaske en maskin med kun treningstøyet hver eneste gang jeg har løpt meg en tur, det får da være måte på sløsing med vann og varme og vaskepulver...

Men hver sin smak, hvis du syns det er så ekkelt er det jo helt ok for meg at du vasker det hver gang ;-)

candyqueen_83

Kjære vene, det kan da ikke være helsefarlig å la tøyet tørke og så bruke det én gang til før man vasker det? Etter en vanlig joggetur ute, helt for seg selv? Jeg skifter sokker, undertøy og trøye, men henger opp jakka og løpebuksa til tørk etter løpeturen. Har ikke noe problem med å ta på meg det neste tur også! Lukter ikke heller! Det viktigste er at det får tørke raskt.

Orker ikke å vaske en maskin med kun treningstøyet hver eneste gang jeg har løpt meg en tur, det får da være måte på sløsing med vann og varme og vaskepulver...

Men hver sin smak, hvis du syns det er så ekkelt er det jo helt ok for meg at du vasker det hver gang ;-)

Helsefarlig er det nok ikke, men jeg syns likevel det er ekkelt. Du gjør selvfølgelig hva du vil, men jeg trodde det var en selvfølge å vaske svett tøy.

Annonse

Jeg vet ikke hvorfor, men skyllemiddel gjør at slikt treningstøy stinker. Men om du vasker det uten skyllemiddel så er ikke dette noe problem i det hele tatt:-)

Det er jo også mykt nok, og trenger derfor ikke skyllemiddel.

Jeg vet ikke hvorfor, men skyllemiddel gjør at slikt treningstøy stinker. Men om du vasker det uten skyllemiddel så er ikke dette noe problem i det hele tatt:-)

Det er jo også mykt nok, og trenger derfor ikke skyllemiddel.

Jeg hiver vanligvis litt skyllemiddel i vasken slik at tøyet skal lukte godt (og håndklærne bli myke, men jeg vasker ikke treningstøyet på 60 grader da), klarer jeg å huske at jeg ikke må gjøre det om det er treningsplagg med i vasken da tro? *hehe*

Jeg hiver vanligvis litt skyllemiddel i vasken slik at tøyet skal lukte godt (og håndklærne bli myke, men jeg vasker ikke treningstøyet på 60 grader da), klarer jeg å huske at jeg ikke må gjøre det om det er treningsplagg med i vasken da tro? *hehe*

Enten må du huske dette, ellers vil det stinke av treningstøyet ditt. (Det er da et god motivasjon:-)

Glemte å oppgi startvekt: 69,0 kilo :-((((

Lå lenge på 68,6, men etter to hytteturer mm har 400 g sneket seg på.

Hadde jeg klart 0,5 kilo i uka, hadde jeg vært lykkelig, men fy søren så vanskelig det er.

Klarte å trykke i meg noe godteri både mandag (1/3 sjokolade som lå gjemt i en skuff på jobbn), tirsdag (mannen min var sååååå godtesugen, og kom med noe konfekt fra jula, jeg tok 3 biter), og i går (minstejenta hadde siste gang på barneidrett og da var det godteri, - jeg spiste 3 fox)...

Nå er det bare godteri i helga!!!!!

Men jeg har trent da - rask gåtur mandag + rocking, svømming + rocking i går.

Så jeg er med!!!!!

Hei! Jeg vil gjerne være med, hvis det er greit!?!? Vil gjerne gå ned 5 kg, og startvekt i dag, torsdag er 82 kg....... (Jeg er 180 høy)

Jeg kommer til å trene pilates med gymball og gummistrikk, samt gå turer de dagene jeg ikke trener pilates.

Koser meg i helgene, men kun frukt og grønt i uka.

Mary Poppins

Hei! Jeg vil gjerne være med, hvis det er greit!?!? Vil gjerne gå ned 5 kg, og startvekt i dag, torsdag er 82 kg....... (Jeg er 180 høy)

Jeg kommer til å trene pilates med gymball og gummistrikk, samt gå turer de dagene jeg ikke trener pilates.

Koser meg i helgene, men kun frukt og grønt i uka.

Selvfølgelig kan du være med!!! :-) The more the merrier :-)

Jeg trener allerede 4 ganger i uken fra før, så jeg har ikke tenkt til å trappe opp eller ned på treningen. Derimot er det godteriet som må bort!!

Idag spiste jeg en halv is.. æsj!! Det var jo fryktelig dumt! Jeg har tydeligvis ikke skjønt alvoret i dette;-) Jeg har vært flink siden søndag uten noe som helst søtt, så jeg får se bort fra idag og fortsette imorgen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...